Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 17  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0050124^"
  1. DUBOVÁ, Zuzana - MAZÁG, Martin. Futbal, značky a peniaze. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. ISSN 1335-2016, Marec 1999, č. 3, s. 16-17.
    článok

    článok

  2. DUBOVÁ, Zuzana. Šliapnite na reklamu. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, December 1998, č. 12, s. 67.
    článok

    článok

  3. DUBOVÁ, Zuzana. Plánovanie a WWW. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, December 1998, č. 12, s. 75.
    článok

    článok

  4. DUBOVÁ, Zuzana. Čo urobiť pre pekný úsmev a zdravé zuby. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, Október 1998, č. 10, s.6-7.
    článok

    článok

  5. DUBOVÁ, Zuzana - OZÁBAL, Jozef. Teleprior - spotrebiteľský kanál. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, Október 1998, č. 10, s. 55.
    článok

    článok

  6. DUBOVÁ, Zuzana. Ako financovať SRo? In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, September 1998, č. 9, s. 52.
    článok

    článok

  7. DUBOVÁ, Zuzana. Moment a Profit - relounch týždenníkov. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, august 1998, č. 8, s. 1,42-43.
    článok

    článok

  8. DUBOVÁ, Zuzana - MALÍK, Vladimír. Bežci na dlhé trate. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, Jún 1998, č. 6, s. 46.
    článok

    článok

  9. DUBOVÁ, Zuzana. Veľkodistribúcia tlače na Slovensku. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, Máj 1998, č. 5, s. 46-47.
    článok

    článok

  10. DUBOVÁ, Zuzana. Prieskum - nástroj argumentácie. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, Apríl 1998, č. 4, s. 50.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.