Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 17  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0050242^"
  1. KITA, Jaroslav et al. Plánovanie predaja na trhu výrobnej sféry. Recenzentky Viera Čihovská, Miroslava Zamykalová. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. 201 s. [11,88 AH]. ISBN 978-80-225-3951-7. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 3]
  2. Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. Zostavil Pavol Kita ; recenzenti Miroslava Zamykalová, Mária Tokárová. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 129 s. [6,45 AH]. VEGA 1/0039/11. ISBN 978-80-225-3686-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. ZAMYKALOVÁ, Miroslava - GULLOVÁ, Soňa. Nové tendy na vybraných asijských trzích. In Medzinárodné vzťahy : vedecký časopis pre medzinárodné politické, ekonomické, kultúrne a právne vzťahy. - Bratislava : Fakulta medzinárodných vzťahov EU, 2013. ISSN 1336-1562, 2013, roč. 11, č. 2, s. 39-52.
    článok

    článok

  4. KITA, Jaroslav. Geomarketing - teoretické a praktické aspekty novej vízie marketingového prístupu. Recenzenti Viera Čihovská, Miroslava Zamykalová. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 75 s. [4,26 AH]. VEGA 1/0039/11. ISBN 978-80-225-3706-3. [Počet ex. : 4, z toho voľných 2, prezenčne 2]
  5. Možnosti využitia geografického informačného systému v maloobchode ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilnenia konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. Zostavil Pavol Kita ; recenzenti: Miroslava Zamykalová, Mária Tokárová. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. 81 s. VEGA 1/0039/11. ISBN 978-80-225-3521-2. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  6. Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. Zostavil: Pavol Kita. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 69 s. VEGA 1/0039/11. ISBN 978-80-225-3283-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  7. Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov : zborník vedeckých statí. Zostavil Pavol Kita. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 144 s. [7,460 AH]. VEGA 1/0228/08. ISBN 978-80-225-3054-5. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  8. KITA, Pavol - GROSSMANOVÁ, Marta - KITA, Jaroslav. Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 78 s. [5,881 AH]. VEGA 1/0228/08. ISBN 978-80-225-2890-0. [Počet ex. : 6, z toho voľných 4, prezenčne 2]
  9. ZAMYKALOVÁ, Miroslava. Internacionalizace podniků a význam interkulturálních rozdílů. In Česká republika a Slovensko v mezinárodním obchodě a podnikání : nové trendy v mezinárodním podnikání. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze. Nakladatelství Oeconomica, 2008. ISBN 978-80-245-1372-0, s. 74-79.
    článok

    článok

  10. ZAMYKALOVÁ, Miroslava. Kulturní rozdíly a mezinárodní jednání a podnikání. In Human resources management : odborný časopis pro řízení lidských zdrojů. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1801-4690, červenec-srpen 2006, roč. 2, č. 4, s. 22-24.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.