Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 11  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0051081^"
  1. PASTORÁKOVÁ, Erika. Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu. In Finančné trhy : odborný mesačník pre teóriu a prax. - Bratislava : Derivát. ISSN 1336-5711, Marec 2007, č. 3. Recenzia na: Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu / Mária Tajtáková a kolektív. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. - ISBN 978-80-225-2271-7. Dostupné na : <http://www.derivat.sk/files/2007%20jan-jun/HotMar2007RecenziaPastorakova.doc>
    článok

    článok

  2. HASPROVÁ, Mária. [Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu]. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 1-2, s. 39. Recenzia na: Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu / Mária Tajtáková a kolektív. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. - ISBN 978-80-225-2271-7.
    článok

    článok

  3. TAJTÁKOVÁ, Mária et al. Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. 277 s. 2316051. ISBN 978-80-225-2271-7. [Počet ex. : 10, z toho voľných 7, prezenčne 3]
  4. MICHALOVÁ, Valéria et al. Obchodné služby, ich úloha a prínos do ekonomiky Slovenska a jej konkurencieschopnosti v etape integrácie do európskeho trhu : vedecká monografia - VEGA č. 1/0503/03 MŠ SR. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. 176 s. VEGA 1/0503/03. ISBN 80-225-2117-5. [Počet ex. : 5, z toho voľných 3, prezenčne 2]
  5. MICHALOVÁ, Valéria - SZÁRAZOVÁ, Beata. Business services on EU market, competitiveness strategies and specifics of marketing. In Euromarketing : strategie przedsiębiorstw na rynku europejskim. - Kraków : Akademia ekonomiczna, 2005. ISBN 83-911355-1-9, s. 122-128.
    článok

    článok

  6. SZÁRAZOVÁ, Beata. Malé a stredné podniky v procese globalizácie. In Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1904-9, s. 534-537.
    článok

    článok

  7. SZÁRAZOVÁ, Beata. Malé a stredné podniky cestovného ruchu v procese globalizácie. In Cestovný ruch v procese európskej integrácie a globalizácie : zborník prednášok z IX. medzinárodnej konferencie o cestovnom ruch. - Banská Bystrica : Dom techniky ZSVTS, 2004. ISBN 80-230-0170-1, s. 163-165.
    článok

    článok

  8. STRÁŽOVSKÁ, Helena et al. Malé a stredné podnikanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. 234 s. ISBN 80-225-1788-7. [Počet ex. : 11, z toho voľných 10, prezenčne 1]
  9. STRÁŽOVSKÁ, Helena et al. Podnikovohospodárska náuka obchodu. Bratislava : Sprint vfra, 2003. 386 s. Nová ekonómia. ISBN 80-89085-12-1. [Počet ex. : 7, z toho voľných 4, prezenčne 3]
  10. SZÁRAZOVÁ, Beata. Zvyšovanie konkurencieschopnosti malých a stredných podnikov v cestovnom ruchu zavádzaním prvkov novej ekonómie. In Valorizácia prostredia pre služby cestovného ruchu : medzinárodná konferencia. - Bratislava : NITVV, 2003. ISBN 80-968342-4-X, s. 191-192.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.