Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 22  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0052008^"
  1. JEDLIČKA, Milan. Význam a nevyhnutnosť strategického myslenia a riadenia. In Fórum manažéra : teória a prax v riadení podniku. - Trnava : Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave, 2006. ISSN 1336-7773, 2006, roč. 2, č. 4, s. 25-28.
    článok

    článok

  2. JEDLIČKA, Milan. Marketing a jeho význam v rámci trhovej globalizácie. In Fórum manažéra : teória a prax v riadení podniku. - Trnava : Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave, 2006. ISSN 1336-7773, 2006, roč. 2, č. 2, s. 23-25.
    článok

    článok

  3. VOPÁLENSKÝ, Ján et al. Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2006. KEGA 3/2188/04. ISBN 978-80-89220-59-2.
  4. JEDLIČKA, Milan. Špecifiká systémového uplatňovania metódy CRM. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2004. ISSN 1335-9231, 2004, roč. 12, č. 2, s. 41-44.
    článok

    článok

  5. JEDLIČKA, Milan. Špecifické typy distribučných stratégií. In Logistika. - Praha : Economia, 2003. ISSN 1211-0957, Červen 2003, roč. 9, č. 6, s. 32.
    článok

    článok

  6. JEDLIČKA, Milan. Marketingová logistika a distribučné stratégie. In Logistika. - Praha : Economia, 2003. ISSN 1211-0957, Květen 2003, roč. 9, č. 5, s. 14-15.
    článok

    článok

  7. JEDLIČKA, Milan. Integrované manažérstvo a integrovaná marketingová komunikácia. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2003. ISSN 1335-9231, 2003, roč. 11, č. 1, s. 38-40.
    článok

    článok

  8. JEDLIČKA, Milan. Nástup integrovanej marketingovej komunikácie do firemnej praxe. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864, 2003, roč. 1, č. 3, s. 5-6.
    článok

    článok

  9. JEDLIČKA, Milan. Integrovaná marketingová komunikácia. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 3, s. 12-13 [slov. časť].
    článok

    článok

  10. JEDLIČKA, Milan. Marketingový strategický manažment. Trnava : Magna, 2003. 365 s. ISBN 80-85722-10-0. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.