Výsledky vyhľadávania
- VIESTOVÁ, Kristína et al. Distribučné systémy a logistika. 2. vyd. Bratislava : EU, 1994. 247 s. ISBN 80-225-0601-X. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
- VIESTOVÁ, Kristína et al. Distribučné systémy a logistika. 1. vyd. Bratislava : EU, 1993. 247 s. ISBN 80-225-0485-8. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
- ADNAN, Kadim Juwag. Evaluation of Marketing Strategy for Consumer Commodities in Iraq : kandidátska dizertačná práca. Škol. Juraj Prachár. Bratislava, 1992. 118 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- PRACHÁR, Juraj. Základy marketingu. Časť 1. 1. vyd. Bratislava : VŠE, 1992. 261 s. ISBN 80-225-0345-2. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
- KITA, Jaroslav et al. Rozvoj marketingových aktivít vo vzťahu k formovaniu štrukturálnej a regionálnej politiky : expertná štúdia. 30. apríl 1992. Dimenzie obchodu v rámci profilujúcich sa prvkov systému trh. Bratislava : VŠE, 1992. 42 s.
- KITA, Jaroslav et al. Rozvoj marketingových aktivít vo vzťahu k formovaniu štrukturálnej a regionálnej politiky : expertná štúdia. 30. jún 1992. Vplyv špecifík regiónov na rozvoj marketingových aktivít subjektov podnikania. Bratislava : VŠE, 1992. 48 s.
- KITA, Jaroslav et al. Rozvoj marketingových aktivít vo vzťahu k formovaniu štrukturálnej a regionálnej politiky : expertná štúdia. 30. september 1992. Zohľadnenie vplyvu štrukturálnej politiky na rozvoj regiónov. Bratislava : VŠE, 1992. 164 s.
- KULČÁKOVÁ, Marta et al. Základné smery zmien obehu tovaru a služieb v trhovom hospodárstve : záverečná správa výskumnej úlohy č. 2030 B/VI./30 : [doba riešenia 1991-1992]. Bratislava, 1992.
- KITA, Jaroslav et al. Obchodné podnikanie. Bratislava : Edičné stredisko Vysokej školy ekonomickej, 1991. 91 s. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]