Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 11  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0057474^"
  1. HAVRANOVÁ, Katarína. Komunikačná stratégia podniku : diplomová práca. Škol. Ivan Záleský. Bratislava, 2008. 81 s.
    kniha

    kniha

  2. KOŠÍK, Jozef. Propagácia spoločnosti prostredníctvom internetu : diplomová práca. Škol. Ivan Záleský. Bratislava, 2008. 63 s.
    kniha

    kniha

  3. KÚTIK, Andrej. Propagácia firmy prostredníctvom internetu : diplomová práca. Škol. Ivan Záleský. Bratislava, 2008. 77 s.
    kniha

    kniha

  4. GRANČIČOVÁ, Katarína et al. Odbytová stratégia : praktikum. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 168 s. ISBN 978-80-225-2484-1. [Počet ex. : 10, z toho voľných 9, prezenčne 1]
  5. ZÁLESKÝ, Ivan. Tvorba internetových obchodov. In Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2008. ISBN 978-80-225-2552-7, s. 393-396.
    článok

    článok

  6. ZÁLESKÝ, Ivan. Webstránka ako nástroj propagácie. In Ekonomika, financie a manažment podniku I. : vedecká konferencia doktorandov. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2007. ISBN 978-80-225-2417-9.
    článok

    článok

  7. ZÁLESKÝ, Ivan. Marketing a internetové obchody. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2007 : zborník vedeckých príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie FPM EU v Bratislave pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave Dr. h. c. prof. Ing. Rudolfa Siváka, PhD. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2007. ISBN 978-80-225-2382-0.
    článok

    článok

  8. ZÁLESKÝ, Ivan. Internetový marketing. In Podnikanie a podnikateľské prostredie v SR. Vedecká konferencia. Podnikanie a podnikateľské prostredie v SR : zborník z vedeckej konferencie. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2007. ISBN 978-80-225-2364-6, s. 253-256.
    článok

    článok

  9. MAJTÁN, Štefan et al. Odbytová stratégia. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. 289 s. ISBN 978-80-225-2252-6. [Počet ex. : 20, z toho voľných 12, prezenčne 2]
  10. ZÁLESKÝ, Ivan. Využitie internetových obchodov v marketingu. In Podnikateľské prostredie a etika podnikania. Vedecká konferencia. Podnikateľské prostredie a etika podnikania : zborník z vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2199-X, s. 161-165.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.