Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0058540^"
  1. PERROTIN, Roger. Le marketing achats : stratégies et tactiques. 3e éd. Paris : EYROLLES, 2007. 206 s. ISBN 978-2-7081-2618-3. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  2. PERROTIN, Roger - HEUSSCHEN, Pierre. Jak nakupovat se ziskem : příprava na jednání, vyvracení námitek, případové studie. [preklad: Dušan Šteiner]. Praha : Computer Press, 1999. 177 s. Praxe manažera. ISBN 80-7226-253-X. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. PERROTIN, Roger - HEUSSCHEN, Pierre. Kupic z zyskiem : negocjacje handlowe. [przeklad z jezyka francuskiego: Marian Egeman]. Warszawa : Poltext, 1994. 187 s. Finanse-Zarzadzanie-Rozwój. ISBN 83-85366-68-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.