Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0060488^"
  1. MIKLÁNEK, Martin. Spokojnosť zákazníka - predpoklad posilnenia pozície organizácie. In Kvalita : odborný časopis o systémoch manažérstva. - Žilina : MASM, 2008. ISSN 1335-9231, 2008, roč. 16, č. 3, s. 33-36.
    článok

    článok

  2. MIKLÁNEK, Martin - LAKATOŠ, Peter. STN EN ISO/IEC 17021: 2007 a nové požiadavky na certifikačné orgány. In Normalizácia : odborný časopis pre technickú normalizáciu. - Bratislava : Úrad pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo Slovenskej republiky, 2007. ISSN 1335-5511, apríl - jún 2007, roč. 13, č. 2, s. 15-18.
    článok

    článok

  3. CVENGROŠ, Ivan - MIKLÁNEK, Martin. Od politiky kvality po certifikáciu systému manažérstva kvality. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2000, 2000, roč. 8, č. 1, s. 35-36.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.