Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 10  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0063400^"
  1. ŤAPUŠÍKOVÁ, Roberta. Reklama - čítať ju alebo pozerať ? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2003. ISSN 1335-2016, júl 2003, roč. 10, č. 7, s. 54-55.
    článok

    článok

  2. ŤAPUŠÍKOVÁ, Roberta. DPH - daň podnikateľskej hrôzy ? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2003. ISSN 1335-2016, júl 2003, roč. 10, č. 7, s. 11.
    článok

    článok

  3. ŤAPUŠÍKOVÁ, Roberta - MAZÁG, Martin. Červená pre peoplemetre ? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2003. ISSN 1335-2016, apríl 2003, roč. 10, č. 4, s. 54.
    článok

    článok

  4. ŤAPUŠÍKOVÁ, Roberta. Tender STV bez Telemeru. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016, december 2002, roč. 9, č. 12, s. 68.
    článok

    článok

  5. ŤAPUŠÍKOVÁ, Roberta. Prichádza čas reality show ? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016, október 2002, roč. 9, č. 10, s. 51.
    článok

    článok

  6. ŤAPUŠÍKOVÁ, Roberta. Rokovania vrcholia. Tender je vyhlásený. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016, september 2002, roč. 9, č. 9, s.46-47.
    článok

    článok

  7. ŤAPUŠÍKOVÁ, Roberta. Kde sa dvaja bijú... In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016, júl 2002, roč. 9, č. 7, s. 46.
    článok

    článok

  8. HAPÁK, Pavel - ŤAPUŠÍKOVÁ, Roberta. Televízny trh v treťom tisícročí. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2001. ISSN 1335-2016, roč. 8, č. január 2001, s. 44-46.
    článok

    článok

  9. ŤAPUŠÍKOVÁ, Roberta. Reklama v kábloch. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2001. ISSN 1335-2016, roč. 8, č. september 2001, s. 56.
    článok

    článok

  10. ŤAPUŠÍKOVÁ, Roberta. Reklama v kábloch. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2001. ISSN 1335-2016, roč. 8, č. august 2001, s. 46.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.