Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 29  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0065132^"
  1. MATUŠOVIČOVÁ, Monika - KUCHTA, Martin - STANKOVÁ, Monika. The Impact of the Position of Shopper Marketing Stands within a Store on Shopper Purchase Behavior. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In Market-Tržište : Review for Marketing Theory and Practice : Scientific Semi-Annual Journal. - Zagreb : University of Zagreb. ISSN 0353-4790, 2022, vol. 34, no. 1, pp. 79-92 online.
    článok

    článok

  2. ORESKÝ, Milan - HASPROVÁ, Mária. Cena v marketingu. Recenzenti: Gabriela Bartáková Pajtinková, Monika Stanková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 196 s. [10,97 AH]. ISBN 978-80-225-4957-8. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 2]
  3. STANKOVÁ, Monika - KUCHTA, Martin. Informatization and Technological Trends Within Shopper Marketing Area. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2021 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4910-3, s. 32-38 online. VEGA 1/0657/19.
    článok

    článok

  4. KUCHTA, Martin - STANKOVÁ, Monika. Interest and Motivation for the Paid Online Media Services Within a Defined Target Group. In Marketing Identity : New Changes, New Challenges. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2021. ISBN 978-80-572-0220-2. ISSN 1339-5726, pp. 407-416 online. VEGA 1/0657/19.
    článok

    článok

  5. FEKETEOVÁ, Diana. Udržateľný marketing vybraných obchodných spoločností : bakalárska práca. Školiteľ: Monika Stanková. Bratislava, 2020. 45 s.
    kniha

    kniha

  6. HODOŠIOVÁ, Valéria. Influencer marketing - vplyv influencerov na nákupné rozhodovanie špecifickej cieľovej skupiny : bakalárska práca. Školiteľ: Monika Stanková. Bratislava, 2020. 65 s.
    kniha

    kniha

  7. RUSNAČÍK, Tomáš. Trendy v online marketingu : bakalárska práca. Školiteľ: Monika Stanková. Bratislava, 2020. 58 s.
    kniha

    kniha

  8. FREŠO, Slavomír. Trendy v online marketingu : bakalárska práca. Školiteľ: Monika Stanková. Bratislava, 2020. 47 s.
    kniha

    kniha

  9. STANKOVÁ, Monika. Shopper marketing a jeho uplatnenie v podmienkach maloobchodu : dizertačná práca. Školiteľ: Monika Matušovičová. Bratislava, 2020. 132 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  10. KUCHTA, Martin - STANKOVÁ, Monika. Is There Still Any Space for New Social Media? Tiktok is an Answer. In Quo vadis massmedia, quo vadis marketing. Vedecká konferencia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. Quo vadis massmedia. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2020. ISBN 978-80-572-0053-6, s. 128-136 online.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.