Výsledky vyhľadávania
- STANKOVÁ, Monika - HASPROVÁ, Mária - KUCHTA, Martin. Možnosti cenotvorby a kooperácie značky a obsahového tvorcu z UGC perspektívy. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. 2, s. 135-143. VEGA 1/0505/22.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 216.2 KB dostupné po prihlásení - MATUŠOVIČOVÁ, Monika - KUCHTA, Martin - STANKOVÁ, Monika. The Impact of the Position of Shopper Marketing Stands within a Store on Shopper Purchase Behavior. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In Market-Tržište : Review for Marketing Theory and Practice : Scientific Semi-Annual Journal. - Zagreb : University of Zagreb. ISSN 0353-4790, 2022, vol. 34, no. 1, pp. 79-92 online.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 224.1 KB verejne dostupné - ORESKÝ, Milan - HASPROVÁ, Mária. Cena v marketingu. Recenzenti: Gabriela Bartáková Pajtinková, Monika Stanková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 196 s. [10,97 AH]. ISBN 978-80-225-4957-8. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 2]
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Kópia titulnej strany 2.3 MB z IP adresy SEK po prihlásení - STANKOVÁ, Monika - KUCHTA, Martin. Informatization and Technological Trends Within Shopper Marketing Area. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2021 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4910-3, s. 32-38 online. VEGA 1/0657/19.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 154.1 KB dostupné po prihlásení - KUCHTA, Martin - STANKOVÁ, Monika. Interest and Motivation for the Paid Online Media Services Within a Defined Target Group. In Marketing Identity : New Changes, New Challenges. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2021. ISBN 978-80-572-0220-2. ISSN 1339-5726, pp. 407-416 online. VEGA 1/0657/19.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 505.4 KB dostupné po prihlásení - KUCHTA, Martin - STANKOVÁ, Monika. The Impact of Demographic Factors on Seasonal Shopping Sensitivity. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 20th International Joint Conference, October 26 - 27, 2020, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2020. ISBN 978-80-245-2395-8. ISSN 2453-6113, pp. 126-137 online. VEGA 1/0657/19.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 291 KB dostupné po prihlásení - STANKOVÁ, Monika. Utilization of In-store Shopper Marketing Tools with Direct Impact on Consumer Buying Behavior. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2020. ISSN 2453-9988, 2020, roč. 12, č. 2, s. 51-63 online.
- STANKOVÁ, Monika - KUCHTA, Martin. Influencer Marketing Taxonomy From a Brand Point of View. In DOKBAT 2020. International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. DOKBAT 2020 : 16th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. - Zlín : Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics, 2020. ISBN 978-80-7454-935-9, pp. 492-499 online. VEGA 1/0657/19.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 270.6 KB dostupné po prihlásení - STANKOVÁ, Monika. Identifikácia závislosti medzi vybranými demografickými ukazovateľmi a na zdravie orientovaným nákupným správaním spotrebiteľov. In Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2020. medzinárodná vedecká konferencia. Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2020 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 15.12.2020 Bratislava, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4725-3, s. 84-91.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 190.9 KB dostupné po prihlásení - STANKOVÁ, Monika. Súčasné trendy v Influencer marketingu. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2020 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4726-0, s. 90-96 online. VEGA 1/0657/19.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 193.3 KB dostupné po prihlásení