Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0065308^"
  1. TÓTH, Miroslav. Recenzia knihy B. Schmitt: Stratégia odvážnych. In Ekonóm : spravodaj Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2010, č. december. Recenzia na: Stratégia odvážnych : ako v strategickom plánovaní využiť kreativitu a silu odvážnych nápadov / Bernd H. Schmitt ; odborná redakcia Jana Péliová. - Bratislava : Eastone Books, 2010. - ISBN 978-80-8109-121-6.
    článok

    článok

  2. SCHMITT, Bernd H. Stratégia odvážnych : ako v strategickom plánovaní využiť kreativitu a silu odvážnych nápadov. Odborná redakcia Jana Péliová. Bratislava : Eastone Books, 2010. 171 s. Knižná edícia Nadácie Tatra banky. ISBN 978-80-8109-121-6. [Počet ex. : 6, z toho voľných 4, prezenčne 2]
  3. SCHMITT, Bernd H. Marketingoví pracovníci hľadajú zmysel v zmysloch. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 2001. ISSN 1335-0684, 15. augusta 2001, roč. 11, č. 33.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.