Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 543  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0066280^"
  1. KITA, Pavol - ČVIRIK, Marián. Retailer Processes Centred on the Food Market as the Main Determinate of Business Models in the Context of Retail Size. - Registrovaný: Scopus. In Journal of Retailing and Consumer Services. - London : Elsevier. ISSN 0969-6989, 2024, vol. 81, pp. 1-10. VEGA 1/0012/22.
    článok

    článok

  2. KITA, Pavol et al. The Key Elements of Business Models of Slovak Retail Companies as a Basis for Their Ability to Respond to European Challenges in Terms of Environmental, Social, and Economic Aspects of Their Value Offer for the Customer. In Cooperation and Enlargement: Two Challenges to be Addressed in the European Projects—2022. - Cham : Springer Nature, 2024. ISBN 978-3-031-42252-2. ISSN 2198-4182, pp. 281-297. VEGA 1/0012/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené775.3 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  3. HORVÁTHOVÁ, Kristína. [ČVIRIK, M. 2024. Etnocentrizmus a jeho úloha v spotrebiteľskom správaní generácie Z na Slovensku, Vydavateľstvo Ekonóm.]. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2024. ISSN 2453-9988, 2024, roč. 16, č. 3, s. 119-120. Recenzia na: Etnocentrizmus a jeho úloha v spotrebiteľskom správaní generácie Z na Slovensku / Marián Čvirik ; recenzenti: Pavol Kita, Kristína Korytinová. 1. vydanie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. - ISBN 978-80-225-5148-9.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené133.3 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  4. ČVIRIK, Marián. Etnocentrizmus a jeho úloha v spotrebiteľskom správaní generácie Z na Slovensku. Recenzenti: Pavol Kita, Kristína Korytinová. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. 77 s. [4,84 AH]. I-24-105-00. ISBN 978-80-225-5148-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  5. ČVIRIK, Marián - KITA, Pavol. Inovatívne obchodné modely formátov maloobchodných potravinárskych jednotiek v Bratislave. Recenzenti: Ľudmila Nagyová, Richard Fedorko. 1. vydanie. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2024. 142 s. [7,7 AH]. VEGA 1/0012/22. ISBN 978-80-223-5878-1.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF5.1 MBverejne dostupné
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  6. KITA, Pavol - ČVIRIK, Marián - MACIEJEWSKI, Grzegorz. What is the Meaning and Importance of Customer Orientation as Part of the Business Models? The Case of Retail Chains in the Food Market. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In Polish Journal of Management Studies. - Czestochowa : Faculty of Management, Czestochowa University of Technology. ISSN 2081-7452, 2024, vol. 30, no. 1, pp. 169-186. VEGA 1/0012/22, A-25-102/3020-15, 6_1_GZ_2024.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF421.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  7. KITA, Pavol - ČVIRIK, Marián - MACIEJEWSKI, Grzegorz. The Business Model of a Retailer Based on the Consumer-Centric Approach in Building the Value of a Loyalty Programme on the Food Market. - Registrovaný: Scopus. In Forum Scientiae Oeconomia. - Dąbrowa Górnicza : Wydawnictwo Naukowe Akademii WSB. ISSN 2353-4435, 2024, vol. 12, no. 4, pp. 47-65. VEGA 1/0012 /22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF782.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  8. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Manažment obchodnej firmy. Recenzenti: Pavol Kita, Pavol Štuller. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. 82 s. [4,48 AH]. ISBN 978-80-225-5192-2. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 3]
  9. KITA, Pavol et al. Activities of Retail Units as an Element of Business Model Creation. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Polish Journal of Management Studies. - Czestochowa : Faculty of Management, Czestochowa University of Technology. ISSN 2081-7452, 2023, vol. 27, no. 1, pp. 133-147. VEGA 1/0012/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF446.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  10. ČVIRIK, Marián. Spotrebiteľské vnímanie stratégie privátnych značiek ako konkurenčná výhoda v biznis modeli maloobchodných reťazcov. In Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISBN 978-80-223-5678-7, s. 7-16. VEGA 1/0012/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené 478.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.