Výsledky vyhľadávania

  1. TOMAN, Marian. Stratégie implantácie distributéra v maloobchode : dizertačná práca. Školiteľ: Pavol Kita. Bratislava, 2017. 132 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha


  2. Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja : vedecké state : VEGA 1/0282/15. Zostavil: Pavol Kita ; recenzenti: Miroslava Szarková, Ľubomíra Strážovská. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. 130 s. [6,45 AH]. VEGA 1/0282/15. ISBN 978-80-225-4393-4.

  3. ČIHOVSKÁ, Viera. Riadenie vzťahov so zákazníkmi pomáha vytvárať vyššiu hodnotu pre zákazníkov v podmienkach udržateľného rozvoja. In Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja : vedecké state : VEGA 1/0282/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4393-4, s. 21-33.
    článok

    článok


  4. KITA, Jaroslav. Udržateľné obchodné modely v sociálnom podnikaní: prípadová štúdia. In Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja : vedecké state : VEGA 1/0282/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4393-4, s. 7-20.
    článok

    článok


  5. LOYDLOVÁ, Miroslava. Sponzoring ako nástroj budovania imidžu podniku a spoločensky zodpovedného podnikania. In Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja : vedecké state : VEGA 1/0282/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4393-4, s. 35-43.
    článok

    článok


  6. KUPKOVIČOVÁ, Patrícia - OKASOVÁ, Zuzana. Prepojenie marketingu s udržateľným rozvojom v podniku. In Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja : vedecké state : VEGA 1/0282/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4393-4, s. 45-53.
    článok

    článok


  7. ZENDULKA, Lukáš. Inovácie obchodných modelov v podnikoch výrobnej sféry na Slovensku v kontexte udržateľného rozvoja. In Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja : vedecké state : VEGA 1/0282/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4393-4, s. 55-58.
    článok

    článok


  8. KONŠTIAK, Pavol - KITA, Pavol. K niektorým trendom obchodných modelov v distribúci. In Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja : vedecké state : VEGA 1/0282/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4393-4, s. 69-95.
    článok

    článok


  9. ZENDULKA, Lukáš. Možnosti využitia holistického marketingu v podpore udržateľného rozvoja : dizertačná práca. Školiteľ: Pavol Kita. Bratislava, 2017. 146 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha


  10. KITA, Pavol et al. The Influence of economic geography on supermarket concentration. - Registrovaný: Web of Science. In AD ALTA : journal of interdisciplinary research. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2017. ISSN 2464-6733, 2017, vol. 7, no. 1, s. 68-72 online. VEGA 1/0282/15.
    článok

    článok