Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 529  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0066280^"
  1. KORYTINOVÁ, Kristína. Možnosti a perspektívy rozvoja maloobchodnej siete vo vybranej lokalite : dizertačná práca. Školiteľ: Pavol Kita. Bratislava, 2023. 138 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. KITA, Pavol et al. Changes in the Culture of Consumption During COVID-19: A Decision-Tree Model. - Registrovaný: Scopus. In Cultural Management: Science and Education. - Berlin : Logos Verlag Berlin. ISSN 2512-6962, 2023, vol. 7, no. 1, pp. 85-101. VEGA 1/0012/22.
    článok

    článok

  3. KITA, Pavol et al. Design of a Tool to Measure the Behavioural Aspect of Conscious and Sustainable Consumer Attitudes. - Registrovaný: Scopus. In Forum Scientiae Oeconomia. - Dąbrowa Górnicza : Wydawnictwo Naukowe Akademii WSB. ISSN 2353-4435, 2023, vol. 11, no. 2, pp. 133-146. VEGA 1/0012/22.
    článok

    článok

  4. Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie. Recenzenti: Marian Reiff, Ľubomíra Strážovská. 1. vydanie. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. 126 s. ISBN 978-80-223-5678-7.
  5. ČVIRIK, Marián. Spotrebiteľské vnímanie stratégie privátnych značiek ako konkurenčná výhoda v biznis modeli maloobchodných reťazcov. In Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISBN 978-80-223-5678-7, s. 7-16. VEGA 1/0012/22.
    článok

    článok

  6. ŠEVČÍKOVÁ, Renáta. Využitie produktového dizajnu v oblasti výroby potravín a nápojov ako jedného z aspektov tvorby hodnotovej ponuky pre zákazníka v maloobchodných jednotkách. In Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISBN 978-80-223-5678-7, s. 95-102. VEGA 1/0012/22.
    článok

    článok

  7. KITA, Pavol et al. Activities of Retail Units as an Element of Business Model Creation. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Polish Journal of Management Studies. - Czestochowa : Faculty of Management, Czestochowa University of Technology. ISSN 2081-7452, 2023, vol. 27, no. 1, pp. 133-147. VEGA 1/0012/22.
    článok

    článok

  8. FEKETEOVÁ, Diana. Návrh biznis stratégie pre start-up : diplomová práca. Školiteľ: Pavol Kita. Bratislava, 2022. 75 s.
    kniha

    kniha

  9. SUSLOVETS, Dmytro. Vplyv COVID-19 na spotrebiteľské správanie pri výbere reštaurácií rýchleho stravovania : diplomová práca. Školiteľ: Pavol Kita. Bratislava, 2022. 59 s.
    kniha

    kniha

  10. MAROVTII, Oleksandra. Geomarketing v kontexte implantacie novej predajne : diplomová práca. Školiteľ: Pavol Kita. Bratislava, 2022. 67 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.