Výsledky vyhľadávania

  1. URBANOVSKÝ, Lukáš. Obchodný personál ako súčasť funkcie predaja vo vybranom podniku pôsobiacom v telekomunikačnej sfére : diplomová práca. Školiteľ: Pavol Kita. Bratislava, 2018. 72 s.
    kniha

    kniha


  2. HASAN, Jamal. Hodnotenie vybraných e-shopov s doplnkami výživy. In Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4541-9, s. 37-46.
    článok

    článok


  3. KRIŽAN, František et al. From School Benches Straight To Retirement? Similarities and Differences in the Shopping Behavior of Teenagers and Seniors in Bratislava, Slovakia. In Moravian Geographical Reports : international, fully peer-reviewed journal. - Brno : The Czech Academy of Sciences. ISSN 1210–8812, 2018, vol. 26, no. 3, pp. 199-209 online. APVV-16-0232, APVV-15-0184, MUNI/A/0994/2017.
    článok

    článok


  4. KRIŽAN, František et al. Spatial distribution of consumer preferences: case study of shopping malls in Bratislava. - Registrovaný: Scopus. In Theoretical and Empirical Researches in Urban Management. - Bucharest : Research Centre in Public Administration and Public Services, Academy of Economic Studies, 2018. ISSN 2065-3913, 2018, vol. 13, no. 1, pp. 13-21 online. VEGA 1/0066/18, VEGA 1/0282/15, APVV-16-0232.
    článok

    článok


  5. KITA, Pavol et al. Recognition of Business Risks When Purchasing Goods on the Internet Using GIS: Experience from Slovakia. In Electronic Commerce Research. - Dordrecht : Springer Science + Business Media. ISSN 1572-9362, 2018, vol. 18, no. 3, pp. 647-663. APVV-16-0232, VEGA 1/0282/15, IGA_PrF_2017_021.
    článok

    článok


  6. Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov : vedecké state. Zostavil: Pavol Kita ; recenzenti: Miroslava Szarková, Ľubomíra Strážovská. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. 119 s. [6 AH]. VEGA 1/0066/18. ISBN 978-80-225-4541-9.

  7. Potreby ekonomicko-manažérskeho vzdelávania absolventov zdravotníckych odborov pôsobiacich v manažérskych pozíciách a vykonávajúcich súkromné podnikanie pri poskytovaní zdravotníckej starostlivosti. Redakčné a zostavovateľské práce: Marta Matulčíková ; recenzenti: Emília Papulová, Pavol Kita, Zdenka Macková. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. 81 s. [4,2 AH]. ISBN 978-80-225-4513-6. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]

  8. 8.Úvod

    MATULČÍKOVÁ, Marta. Úvod. In Potreby ekonomicko-manažérskeho vzdelávania absolventov zdravotníckych odborov pôsobiacich v manažérskych pozíciách a vykonávajúcich súkromné podnikanie pri poskytovaní zdravotníckej starostlivosti. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4513-6, s. 5-8.
    článok

    článok


  9. MATULČÍKOVÁ, Marta. Charakteristika a metodologické východiská realizácie empirického výskumu vo vybraných zdravotníckych študijných odboroch. In Potreby ekonomicko-manažérskeho vzdelávania absolventov zdravotníckych odborov pôsobiacich v manažérskych pozíciách a vykonávajúcich súkromné podnikanie pri poskytovaní zdravotníckej starostlivosti. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4513-6, s. 9-14. KEGA 014EU-4/2016, 100%.
    článok

    článok


  10. BREVENÍKOVÁ, Daniela. Návrh na koncepciu základných podnikateľských vedomostí a zručností absolventov Farmaceutickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave. In Potreby ekonomicko-manažérskeho vzdelávania absolventov zdravotníckych odborov pôsobiacich v manažérskych pozíciách a vykonávajúcich súkromné podnikanie pri poskytovaní zdravotníckej starostlivosti. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4513-6, s. 15-27. KEGA 014EU-4/0216, 100%.
    článok

    článok