Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 22  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0071424^"
  1. ŠIMLOVIČOVÁ, Ivana. Koniec "dieram" v zákone ? In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, december 2005, roč. 12, č. 12, s. 58-59.
    článok

    článok

  2. ŠIMLOVIČOVÁ, Ivana. Mediálny trh v roku 2004. In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, máj 2005, roč. 12, č. 5.
    článok

    článok

  3. ŠIMLOVIČOVÁ, Ivana. Značkové tváre za milión. In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, apríl 2005, roč. 12, č. 4, s. 12-13.
    článok

    článok

  4. ŠIMLOVIČOVÁ, Ivana. Nahradia reality show reality seriály ? In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, apríl 2005, roč. 12, č. 4, s. 36-37.
    článok

    článok

  5. ŠIMLOVIČOVÁ, Ivana. Chceme viac. In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, január 2005, roč. 12, č. 1, s. 36-37.
    článok

    článok

  6. ŠIMLOVIČOVÁ, Ivana. Divák a peoplemeter. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016, december 2004, roč. 11, č. 12, s. 56.
    článok

    článok

  7. ŠIMLOVIČOVÁ, Ivana - DOKTOR, Vladislav - MAZÁG, Martin. 4P STV : aký je marketing ? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016, november 2004, roč. 11, č. 11.
    článok

    článok

  8. ŠIMLOVIČOVÁ, Ivana. TV reklama drahšia. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016, november 2004, roč. 11, č. 11, s. 46-47.
    článok

    článok

  9. ŠIMLOVIČOVÁ, Ivana. Čo ukázali audiometre ? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016, september 2004, roč. 11, č. 9, s. 44.
    článok

    článok

  10. ŠIMLOVIČOVÁ, Ivana. Golf ako marketingový nástroj. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016, august 2004, roč. 11, č. 8, s. 12.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.