Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 39  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0073965^"
  1. TOMAN, Miloš. Inšpirujte sa, napríklad aj v 19. storočí! In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2013. ISSN 1805-0549, september/október 2013, roč. 3, č. 13, s. 22-23.
    článok

    článok

  2. TOMAN, Miloš. Dobrá propagácia je investícia. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2013. ISSN 1805-0549, júl/august 2013, roč. 3, č. 12, s. 28-29.
    článok

    článok

  3. TOMAN, Miloš. Informácie predávajú. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2013. ISSN 1805-0549, marec/apríl 2013, roč. 3, č. 10, s. 24-25.
    článok

    článok

  4. TOMAN, Miloš. Internet a vy. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2013. ISSN 1805-0549, Január/Február 2013, roč. 3, č. 9, s. 22-23.
    článok

    článok

  5. TOMAN, Miloš. Buďte dobrým susedom. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2012. ISSN 1805-0549, september/október 2012, roč. 2, č. 7, s. 22-23.
    článok

    článok

  6. TOMAN, Miloš. Hovoriť zlato. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2012. ISSN 1805-0549, Máj/Jún 2012, roč., č. 5, s. 30-31.
    článok

    článok

  7. TOMAN, Miloš. Prvoradé je uspokojiť potreby zákazníkov. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2012. ISSN 1805-0549, Marec/Apríl 2012, roč. 2, č. 4, s. 32-34.
    článok

    článok

  8. TOMAN, Miloš. Predajňa je pre zákazníkov. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2012. ISSN 1805-0549, Január/Február 2012, roč. 2, č. 3, s. 24-25.
    článok

    článok

  9. TOMAN, Miloš. Marketing v stratenej dekáde. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2012. ISSN 1337-9151, 2012, č. 4, s. 58-59.
    článok

    článok

  10. TOMAN, Miloš. Emočný marketing. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2012. ISSN 1337-9151, 2012, č. 5, s. 58-60.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.