Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0074228^"
  1. NOVOTNÁ, Ľuboslava. Zhodnotenie úrovne zákazníckej orientácie podnikov na Slovensku. In Acta oeconomica Cassoviensia no 9. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2005. ISBN 80-225-2038-1, s. 183-194.
    článok

    článok

  2. NOVOTNÁ, Ľuboslava. Riadenie vzťahov so zákazníkmi ako zdroj zvyšovania konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte vstupu do EU : dizertačná práca. Školiteľ: Elvíra Dudinská. Košice, 2005. 141 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  3. DUDINSKÁ, Elvíra - NOVOTNÁ, Ľuboslava. Problematika relačného marketingu z pohľadu súčasnej marketingovej teórie a praxe. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. - Bratislava : Ústav slovenskej a svetovej ekonomiky SAV, 2005. ISSN 0013-3035, 2005, roč. 53, č. 8, s. 794-807.
    článok

    článok

  4. BAŠISTOVÁ, Alena et al. Marketingová pripravenosť slovenských podnikov v podmienkach vstupu SR do EÚ v rámci globalizácie svetového trhu : zborník výstupov grantovej úlohy VEGA č. 1/9228/02. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. 104 s. ISBN 80-225-1905-7.
  5. NOVOTNÁ, Ľuboslava. Proces strategickej zmeny na zákaznicky orientovanú spoločnosť. In Ekonomika firiem 2003 : zborník z medzinárodnej konferencie. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003. ISBN 80-225-1737-2, s. 130-136.
    článok

    článok

  6. NOVOTNÁ, Ľuboslava. Proces strategickej zmeny z výrobne orientovaného podniku na zákaznícky orientovanú spoločnosť. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864, 2003, roč. 1, č. 1, s. 13-16.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.