Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 16  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0075059^"
  1. KITA, Jaroslav et al. Marketing : praktikum. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008, dotlač 2009. 164 s. [6,997 AH]. ISBN 978-80-225-2564-0. [Počet ex. : 13, z toho voľných 12, prezenčne 1]
  2. KOPEC, Pavol - LIPIANSKA, Júlia. Generický benchmarking ako nástroj dosahovania konkurenčných výhod. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493, 1/2009, roč. 2, č. 5, s. 67-74. VEGA 1/0251/08. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.
    článok

    článok

  3. VAŠKOVÁ, Veronika. Strategický marketingový plán firmy : diplomová práca. Škol. Pavol Kopec. Bratislava, 2008. 74 s.
    kniha

    kniha

  4. KOHOUTOVÁ, Katarína. Nástroje a sledovanie spokojnosti zákazníkov v spoločnosti Metro Cash&Carry Slovakia, s.r.o. : diplomová práca. Škol. Pavol Kopec. Bratislava, 2008. 73 s.
    kniha

    kniha

  5. SVOBODA, Tomáš. Analýza trhu v vybraným produktom "diamantový kotúč Heger Titan" : diplomová práca. Škol. Pavol Kopec. Bratislava, 2008. 66 s.
    kniha

    kniha

  6. LIPIANSKA, Júlia - KOPEC, Pavol. Benchmarking and competitive advantage. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2008. ISSN 0323-262X, 2008, roč. 37, č. 2, s. 212-224.
    článok

    článok

  7. KOPEC, Pavol - LIPIANSKA, Júlia. Generický benchmarking ako nástroj dosahovania konkurenčných výhod. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732, December 2007, roč. 6, č. 4, s. 63-68.
    článok

    článok

  8. KOPEC, Pavol. Konkurenčný verzus generický benchmarking a ich potenciál viesť ku konkurenčnej výhode. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 1-2, s. 24-25, 28.
    článok

    článok

  9. KOPEC, Pavol. Benchmarking ako nástroj dosahovania konkurenčných výhod : dizertačná práca. Škol. Júlia Lipianska. Bratislava, 2007. CD-ROM. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
    kniha

    kniha

  10. KOPEC, Pavol. Informačné zdroje pre spravodajstvo o konkurencii na Slovensku. In Marketingové spravodajstvo orientované na konkurenciu z pohľadu teórie a praxe : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2470-4, s. 55-62.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.