Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 16  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0000967 xkni^"
  1. BARLAŠOVÁ, Terézia. Hodnotenie efektívnosti poskytnutej investičnej pomoci : dizertačná práca. Školiteľ: Aneta Bobenič Hintošová. Košice, 2021. 122 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. ŠEFČÍKOVÁ, Denisa. Hodnotenie inovačných projektov : dizertačná práca. Školiteľ: Martin Mizla. Košice, 2020. 111 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  3. ZAHUMENSKÝ, Peter. Business Intelligence ako nástroj podpory manažérskeho rozhodovania : dizertačná práca. Školiteľ: Štefan Čarnický. Košice, 2019. 178 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  4. HURNÝ, František. Hodnotenie strategickej výkonnosti medzinárodne činných podnikov : dizertačná práca. Školiteľ: Aneta Bobenič Hintošová. Košice, 2018. 132 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  5. KERBČÁROVÁ, Daniela. Priame zahraničné investovanie v kontexte ekonomických aspektov riadenia ľudských zdrojov : dizertačná práca. Školiteľ: Aneta Bobenič Hintošová. Košice, 2017. 131 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  6. KUBÍKOVÁ, Zuzana. Inovačná aktivita podnikov v kontexte priamych zahraničných investícií : dizertačná práca. Školiteľ: Aneta Bobenič Hintošová. Košice, 2017. 139 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  7. Nové trendy v manažmente a marketingu. Vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu IV. : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z vedeckého workshopu : 5. - 6. október 2017, Zámutov, Slovensko. Recenzenti: Branislav Kršák, Peter Mesároš. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. CD-ROM [110 s.]. ISBN 978-80-225-4458-0. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
    Nové trendy v manažmente a marketingu IV.

    elektronická kniha

  8. ADAMKOVIČ, Jaroslav. Manažérstvo vzťahov so zákazníkmi v slovenských energetických podnikoch : dizertačná práca. Školiteľ: Milan Majerník. Košice, 2017. 178 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  9. Nové trendy v manažmente a marketingu 2016. Vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu 2016 : elektronický zborník abstraktov z vedeckého workshopu : Horný Smokovec, Vysoké Tatry, Slovensko, 28. - 30. 1. 2016. 1. vyd. Košice : Katedra manažmentu PHF EU : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2016. CD-ROM [46 s.]. VEGA 1/0708/14. ISBN 978-80-225-4214-2. 1/0708/14, VEGA, Udržateľný rozvoj vysokoškolského vzdelávania v manažérskych odboroch. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    Nové trendy v manažmente a marketingu 2016

    elektronická kniha

  10. Nové trendy v manažmente a marketingu 2016. Vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu 2016 : elektronický zborník abstraktov z vedeckého workshopu : Horný Smokovec, Vysoké Tatry, Slovensko, 8.-10.9.2016. 1. vyd. Košice : Katedra manažmentu PHF EU : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2016. CD-ROM [30 s.]. VEGA 1/0708/14. ISBN 978-80-225-4294-4. 1/0708/14, VEGA, Udržateľný rozvoj vysokoškolského vzdelávania v manažérskych odboroch. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    Nové trendy v manažmente a marketingu 2016

    elektronická kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.