Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 65  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0001545 xpca^"
  1. KOPANIČOVÁ, Janka - VOKOUNOVÁ, Dana. Cultural Differences in Coping with Changes in the External Environment: A Case of Behavioural Segmentation of Senior Consumers Based on Their Reaction to the Covid-19 Pandemic. - Registrovaný: Scopus. In The Central European Business Review. - Praha : University of Economics Prague. ISSN 1805-4862, 2023, vol. 12, no. 3, pp. 21-46. VEGA 1/0505/22.
    článok

    článok

  2. KOPANIČOVÁ, Janka - DAMAŠKOVÁ, Tatiana. Vplyv použitia webkamier na strane študentov v procese synchrónnej online výučby. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2022. ISSN 1335-5864, 2022, roč. 33, č. 2-3, s. 11-22.
    článok

    článok

  3. ŽÁK, Štefan et al. Spotrebiteľské správanie. Recenzovali: Ján Papula, Mária Tajtáková. 1. vydanie. Bratislava : Sprint 2, 2022. 391 s. [23,16 AH]. VEGA 1/0505/22. ISBN 978-80-89710-57-7. [Počet ex. : 12, z toho voľných 6, prezenčne 2]
  4. KOPANIČOVÁ, Janka - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - FRANCOVÁ, Zuzana. Use of Netnography in Contemporary Marketing Research. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In The Central European Business Review. - Praha : University of Economics Prague. ISSN 1805-4862, 2022, vol. 11, no. 4, pp. 111-131. VEGA 1/0505/22.
    článok

    článok

  5. VOKOUNOVÁ, Dana - KOPANIČOVÁ, Janka. Cultural Differences in Perception and Coping with the Change of External Environment. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Book of Abstracts from 22th International Joint Conference, May 19 - 20, 2022, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2022. ISBN 978-80-245-2455-9, p. 43.
    článok

    článok

  6. KOPANIČOVÁ, Janka - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - FRANCOVÁ, Zuzana. Use of Netnography in Contemporary Marketing Research. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Book of Abstracts of 21st International Joint Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4817-5, pp. 23 online.
    článok

    článok

  7. ŽÁK, Štefan et al. Úloha influencerov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa. Recenzenti: Viera Kubičková, Gabriela Pajtinková - Bartáková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 100 s. [6,441 AH]. VEGA 1/0657/19. ISBN 978-80-225-4921-9. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 3]
  8. WELSH, Dianne H.B. et al. Family Emotional Support in the Transformation of Women Entrepreneurs. - Registrovaný: Scopus. In Journal of Business Research. - New York : Elsevier. ISSN 1873-7978, 2021, vol. 137, pp. 444-451 online.
    článok

    článok

  9. WELSH, Dianne H.B. et al. The Importance of Family Emotional Support in the Well Being of Women in Family Enterprises. In IFERA 2020 Annual Conference. IFERA 2020 Proceedings : Generations to Generations Bridging Past and Future in Family Business. - Santander : IFERA, 2020. ISBN 979-12-200-6730-0, p. 93 online.
    článok

    článok

  10. KOPANIČOVÁ, Janka - VOKOUNOVÁ, Dana. Sustainability in values and behaviour. Typology of Generation Y. In Central and eastern Europe in the changing business environment. International joint conference. Central and eastern Europe in the changing business environment : the proceedings of the 17th international joint conference : may 26, 2017, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4385-9. ISSN 2453-6113, pp. 88-97. VEGA 1/0637/17.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.