Výsledky vyhľadávania
- ŠTARCHOŇ, Peter. Bankový marketing : princípy a špecifiká. Praha : Wolters Kluwer, 2017. 120 s. ISBN 978-80-7552-948-0. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- VOKOUNOVÁ, Dana - KORČOKOVÁ, Marína - HASPROVÁ, Mária. Udržateľný rozvoj a udržateľná spotreba : (vybraté problémy). Recenzenti Naděžda Klabusayová, Peter Štarchoň, Peter Drábik. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 176 s. [11,62 AH]. VEGA 1/0418/11. ISBN 978-80-225-3739-1. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 2]
- ŠTARCHOŇ, Peter - FALTYS, Jan - DZUGASOVÁ, Jaroslava. Priamy marketing : alebo priama cesta ako si získať a udržať zákazníka. Bratislava : Direct Marketing Beta, 2004. 338 s. ISBN 80-969078-5-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]