Výsledky vyhľadávania
- MIKLOŠÍK, Andrej et al. The Attitudes of Slovak Digital Native Students towards Online Video Advertising. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2022. ISSN 1338-130X, 2022, vol. 13, no. 1, pp. 92-106 online. VEGA 1/0737/20.
- KMETY BARTEKOVÁ, Mária - ŠTARCHOŇ, Peter - ŠTETKA, Peter. Consumer Behaviour and Food Consumer Market: The Case Study of Slovakia. In Sustainable Business Development Perspectives 2022 : Proceedings of Scientific Papers. - Brno : Masaryk University Press, 2022. ISBN 978-80-280-0197-1, pp. 132-141. VEGA 1/0737/20.
- KMETY BARTEKOVÁ, Mária. [Vizuálne podnety a responzívne správanie spotrebiteľov]. In Súčasné výzvy ekonomického znalectva v podmienkach SR : recenzovaný zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4809-0, s. 62 online. Recenzia na: Vizuálne podnety a responzívne správanie spotrebiteľov [elektronický zdroj] / Róbert Šlosár, Štefan Majtán, Peter Štetka, Nora Grisáková ; recenzenti: Peter Štarchoň, Miroslava Szarková. 1. vydanie. - Praha : Wolters Kluwer ČR, 2019. - ISBN 978-80-7598-573-6.
- MIKLOŠÍK, Andrej et al. Marketing pre stredné školy : moderná učebnica. Recenzenti: Josef Horák, Janka Krošláková, Daniela Skladanová. 1. vydanie. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2020. 131 s. [10,84 AH]. KEGA 016EU-4/2019. ISBN 978-80-223-4999-4.
- MIKLOŠÍK, Andrej et al. The Future of Tv Advertising Targeting Young Slovak Consumers. - Registrovaný: Web of Science. In Marketing and Management of Innovations. - Sumy : Sumy State University. ISSN 2218-4511, 2020, no. 2, pp. 122-138 online. KEGA 016EU-4/2019.
- ŠLOSÁR, Róbert et al. Vizuálne podnety a responzívne správanie spotrebiteľov. Recenzenti: Peter Štarchoň, Miroslava Szarková. 1. vydanie. Praha : Wolters Kluwer ČR, 2019. CD-ROM 213 s. [9,48 AH]. VEGA 1/0876/17. ISBN 978-80-7598-573-6. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
- KUCHTA, Martin et al. Súčasné bariéry a prognózy programatického nákupu v digitálnom marketingu v podmienkach slovenského trhu : správa o riešení projektu a jeho výsledkoch : I-17-106-00 : doba riešenia rok 2017. Posudzovatelia: Peter Štarchoň, Gabriela Horváthová. 1. vydanie. Bratislava, [2017]. 4 s. I-17-106-00.
- HESKOVÁ, Marie - ŠTARCHOŇ, Peter - LIESKOVSKÁ, Vanda. Duševní zdraví v kontextu civilizačních chorob. In Socioekonomický rozvoj evropských regionů. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2017. ISBN 978-80-7556-022-3, s. 43-49. VEGA 1/0376/17.
- ŠTETKA, Peter et al. Výskum kognitívno-behaviorálnych determinantov responzívnych modelov správania spotrebiteľov na digitálnych trhoch EÚ : záverečná správa o výsledkoch riešenia projektu mladých učiteľov, vedeckých pracovníkov a doktorandov v dennej forme štúdia č. I-16-101-00 : za rok 2016. Oponenti: Nora Grisáková, Peter Štarchoň. 1. vydanie. Bratislava, 2016. [30 s.]. I-16-101-00. I-16-101-00, IGP, Výskum kognitívno-behaviorálnych determinantov responzívnych modelov správania spotrebiteľov na digitálnych trhoch EÚ.
- HRUŠOVSKÁ, Dana. Recenzia na publikáciu Referenčný rámec spotrebiteľa naprieč kultúrami. In Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ. Vedecký seminár z Týždňa vedy. Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4175-6, s. 71 CD-ROM. Recenzia na: Referenčný rámec spotrebiteľa naprieč kultúrami / Peter Štetka, Štefan Majtán ; recenzenti: Miroslava Szarková, Peter Štarchoň. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. - ISBN 978-80-225-4010-0.