Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 8  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0002216 xkni^"
  1. VAŇOVÁ, Anna. Trendy v rozvoji miest. 1. vydanie. Banská Bystrica : BELIANUM, 2021. 201 s. ISBN 978-80-557-1884-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  2. VAŇOVÁ, Anna - VITÁLIŠOVÁ, Katarína - BORSEKOVÁ, Kamila. Prípadové štúdie z marketingu územia, z verejného a neziskového marketingu. Banská Bystrica : BELIANUM, 2017. 99 s. ISBN 978-80-557-1297-0. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  3. VAŇOVÁ, Anna - VITÁLIŠOVÁ, Katarína - BORSEKOVÁ, Kamila. Place marketing, public and nonprofit marketing: case studies. Banská Bystrica : BELIANUM, 2017. 98 s. ISBN 978-80-557-1313-7. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  4. VAŇOVÁ, Anna - VITÁLIŠOVÁ, Katarína - BORSEKOVÁ, Kamila. Place marketing. Banská Bystrica : BELIANUM, 2017. 94 s. ISBN 978-80-557-1312-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. VAŇOVÁ, Anna - VITÁLIŠOVÁ, Katarína - BORSEKOVÁ, Kamila. Marketing územia. Banská Bystrica : BELIANUM, 2017. 97 s. ISBN 978-80-557-1296-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  6. Branding post-communist nations : marketizing national identities in the "new" Europe. Edited by Nadia Kaneva. New York : Routledge, 2012. xii, 254 s. Routledge research in cultural and media studies, 33. ISBN 978-0-415-88275-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. Geomarketing : methods and strategies in spatial marketing. Edited by Gérard Cliquet. London : ISTE, 2006. 327 s. Geographical Information Systems Series. ISBN 978-1-905209-07-1. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  8. Instrumenty zarzadzania we wspólczesnym przedsiebiorstwie. Poznan : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, 2003. 375 s. Zeszyty naukowe, 36. ISBN 83-89224-58-5. ISSN 1641-2168. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.