Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 11  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0002427 xknid^"
  1. KÁČEROVÁ, Marianna. Marketing spoločnosti Mercedes-Benz v čase krízy a v súčasnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2012. 53 s.
    kniha

    kniha

  2. NOVÁKOVÁ, Katarína. Meranie imidža : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2012. 48 s.
    kniha

    kniha

  3. ZNAMENÁK, Filip. Nové trendy v e-commerce : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2012. 55 s.
    kniha

    kniha

  4. POLÁČKOVÁ, Andrea. Etika v marketingu : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2012. 45 s.
    kniha

    kniha

  5. HANZALOVÁ, Silvia. Faktory vplývajúce na imidž spoločnosti a následne na nákupné rozhodovanie zákazníkov : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2012. 50 s.
    kniha

    kniha

  6. TULEJOVÁ, Jana. Obchodný personál ako významný faktor tvorby imidža v maloobchode : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2012. 58 s.
    kniha

    kniha

  7. SZALAYOVÁ, Adrienn. Marketingový mix v maloobchode : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2011. 59 s.
    kniha

    kniha

  8. KUKUČKOVÁ, Simona. Využitie segmentácie a výber cieľového trhu vo vybranej firme : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2011. 36 s.
    kniha

    kniha

  9. RERKOVÁ, Ivana. Marketingový plán firmy : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2011. 53 s.
    kniha

    kniha

  10. MASÁROVÁ, Katarína. Marketingová komunikácia maloobchodného reťazca : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2011. 45 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.