Výsledky vyhľadávania
- KÁČEROVÁ, Marianna. Marketing spoločnosti Mercedes-Benz v čase krízy a v súčasnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2012. 53 s.
- NOVÁKOVÁ, Katarína. Meranie imidža : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2012. 48 s.
- ZNAMENÁK, Filip. Nové trendy v e-commerce : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2012. 55 s.
- POLÁČKOVÁ, Andrea. Etika v marketingu : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2012. 45 s.
- HANZALOVÁ, Silvia. Faktory vplývajúce na imidž spoločnosti a následne na nákupné rozhodovanie zákazníkov : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2012. 50 s.
- TULEJOVÁ, Jana. Obchodný personál ako významný faktor tvorby imidža v maloobchode : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2012. 58 s.
- SZALAYOVÁ, Adrienn. Marketingový mix v maloobchode : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2011. 59 s.
- KUKUČKOVÁ, Simona. Využitie segmentácie a výber cieľového trhu vo vybranej firme : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2011. 36 s.
- RERKOVÁ, Ivana. Marketingový plán firmy : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2011. 53 s.
- MASÁROVÁ, Katarína. Marketingová komunikácia maloobchodného reťazca : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2011. 45 s.