Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 8  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0002933 xkni^"
  1. CASU, Barbara - GIRARDONE, Claudia - MOLYNEUX, Philip. Introduction to Banking. 3rd Edition. Harlow : Pearson Education Limited, 2022. 791 s. ISBN 978-1-292-24033-6. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  2. THOMPSON, Simon. Green and Sustainable Finance : Principles and Practice. London : Kogan Page, 2021. xii, 462 s. ISBN 978-1-78966-457-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. KORAUŠ, Antonín. Marketing in the financial sector. Reviewers: Igor Kosír ... [et al.]. 1st ed. Bratislava : Sprint 2, 2015. 512 s. Economics. ISBN 978-80-89710-02-7. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 2]
  4. KORAUŠ, Antonín. Marketing vo finančnom sektore. 1. vyd. Bratislava : Sprint 2, 2015. 536 s. Economics. ISBN 978-80-89710-14-0. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  5. LOPATNÍK, Martin. Modelovanie kreditného rizika v retailovom bankovníctve : dizertačná práca. Školiteľ: Juraj Pekár. Bratislava, 2014. 117 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  6. ERNST, Dietmar - AKBIYIK, Bilgehan - SROUR, Ali. Islamic banking und islamic finance. Konstanz ; München : UVK Verlagsgesellschaft : UVK/Lucius, 2013. 149 s. UTB Wirtschaftswissenschaften. ISBN 978-3-8252-3978-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. KORAUŠ, Antonín. Financial marketing. 1st ed. Bratislava : Sprint dva, 2011. 512 s. Economics. ISBN 978-80-89393-57-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  8. BELÁS, Jaroslav. Retail banking : teoretické, metodologické a riadiace aspekty. Bratislava : Iura Edition, 2008. 207 s. Ekonómia. ISBN 978-80-8078-190-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.