Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 17  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0002957 xpca^"
  1. MIHALČOVÁ, Bohuslava - PRUŽINSKÝ, Michal - MIZLA, Martin. Manažment kategórií v podnikových procesoch potravinového reťazca. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2018. ISSN 1335-9746, 2018, roč. 17, č. 2, s. 7-16.
    článok

    článok

  2. LESÁKOVÁ, Dagmar. Retail Management Friendly to Older Consumers. In Knowledge – Economy – Society. Knowledge – Economy – Society : strategies, concepts and instruments of management. - Cracow : Foundation of the Cracow Uniwersity of Economics, 2016. ISBN 978-83-65173-72-0, p. 123-132. VEGA 1/0224/1.
    článok

    článok

  3. STACHOVÁ, Lucia. Desire for Unique Consumer Products /DUCP/ as a tool for assortment management in retail and wholesale. In EDAMBA 2014. International scientific conference. EDAMBA 2014 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 13th - 14th november 2014, Bratislava, Slovak Republic. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-4005-6, pp. 537-544 [CD-ROM].
    článok

    článok

  4. HANZLÍČEK, Lukáš. Category mangement as part of assortment policy in retail. In MERKÚR 2014. International scientific conference for PhD. students and young scientists. MERKÚR 2014 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 4 - 5, 2014. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3993-7, pp. 78-87 [CD-ROM]. VEGA 1/0134/14. 1/0134/14, VEGA, Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života.
    článok

    článok

  5. HRNČIAROVÁ TURČIAKOVÁ, Anna. Vybrané aspekty category managementu v praxi potravinárskeho podniku. In Výkonnosť podniku : vedecký časopis Výskumného ústavu ekonomiky a manažmentu. - Poprad : Výskumný ústav ekonomiky a manažmentu v Poprade, 2013. ISSN 1338-435X, 2013, roč. 3, č. 1, s. 82-87 online.
    článok

    článok

  6. KOPANIČOVÁ, Janka - ORGONÁŠ, Jozef. Vianoce. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2012. ISSN 1337-9151, 2012, č. 12, s. 52-53.
    článok

    článok

  7. KITA, Pavol. Merchandising v obchodnej prevádzke predajne. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3, s. 1-8. VEGA 1/0039/11.
    článok

    článok

  8. JAZBEC, Andrea. Definícia kategórie a spotrebiteľské správanie v sortimente mobilných telefónov. In Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3307-2, s. 60-76. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    článok

    článok

  9. STAŠINIAKOVÁ, Marta. Uplatnenie a prínosy manažmentu kategórií v maloobchode. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3, s. 1-6. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    článok

    článok

  10. BÜSSING, Maik. Entwicklung der grundlegenden strategieebenen innerhalb eines strategieportfolios für die möbelindustrie. In Ekonomika, financie a manažment podniku IV. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : Bratislava, 4.11.2010 : zborník vedeckých príspevkov. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2010. ISBN 978-80-225-3097-2, s. 1-25.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.