Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 42  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0003171 xknid^"
  1. VOJTKOVÁ, Lucia. Komparácia spotrebiteľského správania seniorov v SR a vo svete : diplomová práca. Školiteľ: Juraj Chebeň. Bratislava, 2014. 100 s.
    kniha

    kniha

  2. MAJTÁSOVÁ, Katarína. Aplikácia marketingových stratégii v oblasti vysokoškolského vzdelávania : diplomová práca. Školiteľ: Juraj Chebeň. Bratislava, 2014. 100 s.
    kniha

    kniha

  3. PECNOVÁ, Sylvia. Vzťah seniorov k reklame : bakalárska práca. Školiteľ: Juraj Chebeň. Bratislava, 2014. 59 s.
    kniha

    kniha

  4. CHMELICKÁ, Eva. Analýza vplyvu direct marketingu na spotrebiteľské správanie seniorov : bakalárska práca. Školiteľ: Juraj Chebeň. Bratislava, 2014. 50 s.
    kniha

    kniha

  5. JANOŠKOVÁ, Justína. Aplikácia vybraných foriem marketingovej komunikácie v zdravotníctve : diplomová práca. Školiteľ: Juraj Chebeň. Bratislava, 2013. 73 s.
    kniha

    kniha

  6. MARTÍNKOVÁ, Terézia. Využitie erotiky v reklame v rôznych odvetviach : diplomová práca. Školiteľ: Juraj Chebeň. Bratislava, 2013. 89 s.
    kniha

    kniha

  7. KARAILIEVOVÁ, Iveta. Vplyv piesní a zneliek v reklame na znalosť značky a produktu : diplomová práca. Školiteľ: Juraj Chebeň. Bratislava, 2013. 67 s.
    kniha

    kniha

  8. BARTOS, Gergely. Voľba cenových a komunikačných stratégií zameraných na seniorov : diplomová práca. Školiteľ: Juraj Chebeň. Bratislava, 2013. 89 s.
    kniha

    kniha

  9. JAŠICOVÁ, Katarína. La comparaison du marketing dans les institutions de l'enseignement supérieur en France et aux Etats-Unis : diplomová práca. Školiteľ: Juraj Chebeň. Bratislava, 2013. 87 s.
    kniha

    kniha

  10. GRÚBEROVÁ, Barbora. Marketing predaja slovenského vína v EU : diplomová práca. Školiteľ: Juraj Chebeň. Bratislava, 2012. 72 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.