Výsledky vyhľadávania
- MAJTÁSOVÁ, Katarína. Aplikácia marketingových stratégii v oblasti vysokoškolského vzdelávania : diplomová práca. Školiteľ: Juraj Chebeň. Bratislava, 2014. 100 s.
- PECNOVÁ, Sylvia. Vzťah seniorov k reklame : bakalárska práca. Školiteľ: Juraj Chebeň. Bratislava, 2014. 59 s.
- CHMELICKÁ, Eva. Analýza vplyvu direct marketingu na spotrebiteľské správanie seniorov : bakalárska práca. Školiteľ: Juraj Chebeň. Bratislava, 2014. 50 s.
- VOJTKOVÁ, Lucia. Komparácia spotrebiteľského správania seniorov v SR a vo svete : diplomová práca. Školiteľ: Juraj Chebeň. Bratislava, 2014. 100 s.
- JANOŠKOVÁ, Justína. Aplikácia vybraných foriem marketingovej komunikácie v zdravotníctve : diplomová práca. Školiteľ: Juraj Chebeň. Bratislava, 2013. 73 s.
- JAŠICOVÁ, Katarína. La comparaison du marketing dans les institutions de l'enseignement supérieur en France et aux Etats-Unis : diplomová práca. Školiteľ: Juraj Chebeň. Bratislava, 2013. 87 s.
- BARTOS, Gergely. Voľba cenových a komunikačných stratégií zameraných na seniorov : diplomová práca. Školiteľ: Juraj Chebeň. Bratislava, 2013. 89 s.
- KARAILIEVOVÁ, Iveta. Vplyv piesní a zneliek v reklame na znalosť značky a produktu : diplomová práca. Školiteľ: Juraj Chebeň. Bratislava, 2013. 67 s.
- MARTÍNKOVÁ, Terézia. Využitie erotiky v reklame v rôznych odvetviach : diplomová práca. Školiteľ: Juraj Chebeň. Bratislava, 2013. 89 s.
- GRÚBEROVÁ, Barbora. Marketing predaja slovenského vína v EU : diplomová práca. Školiteľ: Juraj Chebeň. Bratislava, 2012. 72 s.