Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0003269 xkni^"
  1. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing : strategie a trendy. 2. rozšír. vyd. Praha : GRADA Publishing, 2013. 362 s. ISBN 978-80-247-4670-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. Praha : Grada Publishing, 2008, dotlač 2009, dotlač 2011. 269 s. Expert. ISBN 978-80-247-2690-8. [Počet ex. : 4, z toho voľných 3, prezenčne 1]
  3. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. Praha : GRADA Publishing, 2009. 288 s. Marketing. ISBN 978-80-247-3247-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. 2. dotisk 1. vyd. Praha : VŠE v Praze, Nakladatelství Oeconomica, 2006. 208 s. ISBN 80-245-0902-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.