Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0003787 xkni^"
  1. KUCHTA, Martin. Možnosti marketingových analýz a analytických nástrojov v digitálnom marketingu : dizertačná práca. Školiteľ: Andrej Miklošík. Bratislava, 2019. 146 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. MIKLOŠÍK, Andrej. Bencharking ako nástroj konkurenčnej analýzy v e-marketingu vysokej školy : habilitačná prednáška. Bratislava, 2014. 77 s. Habilitačné a inauguračné prednášky. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.