Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 8  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0005032 xkni^"
  1. SMEREK, Lukáš - VETRÁKOVÁ, Milota. Managerial Communication. Banská Bystrica : Belianum, 2020. 153 s. ISBN 978-80-557-1769-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  2. Cultural Diplomacy and Cultural Imperialism : European Perspective(s). 1st Edition. Frankfurt am Main : Peter Lang, 2012. 243 s. ISBN 978-3-631-62162-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  3. ZAREMBA, Alan Jay. Crisis communication : theory and practice. Tamil Nadu : Yes Dee Publishing, 2011. 245 s. ISBN 978-93-80381-13-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. VAN RIEL, Cees B.M. - FOMBRUN, Charles J. Essentials of corporate communication : implementing practices for effective reputation management. Abingdon : Routledge, 2007. 306 s. ISBN 978-0-415-32826-5. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  5. Európska Centrálna Banka : výročná správa 2006. Frankfurt nad Mohanom : Európska Centrálna Banka, [2007]. 256 s. ISSN 1830-2920. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
  6. Európska Centrálna Banka : výročná správa 2005. Frankfurt nad Mohanom : Európska Centrálna Banka, [2006]. 230 s. ISSN 1830-2920. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
  7. Európska Centrálna Banka : výročná správa 2004. Frankfurt nad Mohanom : Európska Centrálna Banka, 2005. 224 s. ISSN 1830-2920. [Počet ex. : 3, z toho voľných 3, prezenčne 0]
  8. PITRA, Zbyněk. Management III : management lidských zdrojů : management změny - organizační transformace firmy. Praha : Soukromá vysoká škola ekonomických studií, 2003. 274 s. ISBN 80-86744-04-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.