Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 72  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0005834 xpca^"
  1. SAULĪTE, Linda - ŠČEULOVS, Deniss - POLLÁK, František. The Media Brand Theoretical Framework. In Encyclopedia : Scholarly Community. - Basel : MDPI (Multidisciplinary Digital Publishing Institute), 2022, pp. [1-13] online.
    článok

    článok

  2. TÓTHOVÁ, Alena - TÓTH, Miroslav. Finančné parametre určujúce postavenie malých a stredných podnikov na trhu. In Podnikové financie vo vede a praxi 2020 : zborník vedeckých statí Katedry podnikových financií = Proceedings of Scientific Papers of Department of Corporate Finance. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4785-7, s. 116-126 online. VEGA 1/0240/20.
    článok

    článok

  3. PINDA, Ľudovít. Reinvestment and Insurance Decisions. In Fakulta hospodárskej informatiky EU. Katedra matematiky a aktuárstva. Aktuárska veda v teórii a v praxi 2020 : recenzovaný monografický zborník vedeckých prác: Reviewed Collection of Resarch Papers. - Brno : H.R.G. spol. s r.o., 2020. ISBN 978-80-88320-36-4, s. 105-111. VEGA 1/0166/20.
    článok

    článok

  4. KOZÁKOVÁ, Mária - HOJDIK, Vladimír. Analýza vzájomného vzťahu medzi reputáciou podniku a jeho rentabilitou. In Ekonomika, financie a manažment podniku XIII : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4656-0, s. 287-294 online.
    článok

    článok

  5. JANČOVIČOVÁ BOGNÁROVÁ, Kristína. Contribution of EVA Leverage to the Total Leverage Effect on the Company. In CKS 2019 Challenges of the Knowledge Society. International Conference. CKS 2019 Challenges of the Knowledge Society : International Conference, 17th-18th May 2019, Bucharest. - Bucharest : Nicolae Titulescu University Publishing House, 2019. ISSN 2359-9227, pp. 989-993. VEGA 1/0946/17.
    článok

    článok

  6. ŠVEJDOVÁ, Nikola - KUBICA, Milan. Podnikateľská metóda stanovenia VŠH podniku a variantnosť premenných vstupujúcich do výpočtu. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2018 : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4536-5, s. 1009-1016 online.
    článok

    článok

  7. KOZÁKOVÁ, Mária. Hodnotenie reputácie spoločnosti Volkswagen. In Ekonomika, financie a manažment podniku XII. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4543-3, s. 163-169 online. APVV-15-0511.
    článok

    článok

  8. MARKULJÁK, Michal. Marketingové nástroje v procese zvyšovania trhovej hodnoty športovca. In MERKÚR 2018. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2018 : The Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists, November 29–30, 2018, (Bratislava, Slovak Republic). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4554-9, s. 141-148 CD-ROM.
    článok

    článok

  9. PETROVČIKOVÁ, Katarína - SUDZINA, František. Smartphone Adoption: Design of Factors Within the Framework of Theory of Consumption Values. In Consumer Behavior, Organizational Strategy and Financial Economics. Eurasia Business and Economics Society Conference EBES. Consumer Behavior, Organizational Strategy and Financial Economics : Proceedings of the 21st Eurasia Business and Economics Society Conference (EBES Conference), January 12-14, 2017, Budapest University of Technology. - Cham : Springer, 2018. ISBN 978-3-319-76287-6. ISSN 2364-5067, pp. 53-62 online.
    článok

    článok

  10. BAŠOVÁ, Alena. Evaluation of Effectivity of Investment Projects. In European Entrepreneurship Forum 2017; Eurozone: Evolution or Revolution?. International Conference. European Entrepreneurship Forum 2017; Eurozone: Evolution or Revolution? : Proceedings of the 11th International Conference, November 2017, (Prague, Czech Republic). - Praha : NEWTON Academy, 2018. ISBN 978-80-87325-12-4, s. 6-15.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.