Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0005840 xkni^"
  1. SCHMUTZLER, René. Trade Marketing, Category Management and Shopper Marketing : Organizational Trends in Consumer Goods Marketing and Sales. Hamburg : WHU Publishing, 2016. 231 s. ISBN 978-3-7323-8010-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. PERROTIN, Roger. Le marketing achats : stratégies et tactiques. 3e éd. Paris : EYROLLES, 2007. 206 s. ISBN 978-2-7081-2618-3. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  3. LUKOSZOVÁ, Xenie. Nákup a jeho řízení. Brno : Computer Press, 2004. 170 s. Vysokoškolské učebnice. ISBN 80-251-0174-6. [Počet ex. : 4, z toho voľných 3, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.