Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 42  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0005850 xkni^"
  1. Katalóg veľtrhov a výstav v Slovenskej republike 2021. Bratislava : Slovenská obchodná a priemyselná komora, 2020. 63 s. ISBN 978-80-89105-80-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
  2. Katalóg veľtrhov a výstav v Slovenskej republike 2020. Bratislava : Slovenská obchodná a priemyselná komora, 2019. 63 s. ISBN 978-80-89105-77-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
  3. DAVID, John P. How to protect (or destroy) your reputation online : the essential guide to avoid digital damage, lock down your brand, and defend your business. Wayne : Career Press, 2017. 224 s. ISBN 978-1-63265-064-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. KOLLÁR, Igor - LACO, Peter. Podnikové internetové aplikácie. 1. vyd. Banská Bystrica : BELIANUM, 2017. 98 s. ISBN 978-80-557-1183-6. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  5. Katalóg veľtrhov a výstav v Slovenskej republike 2017. Bratislava : Slovenská obchodná a priemyselná komora, 2016. [61 s.]. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
  6. COLLINS, Tyler. Mechanics of online reputation management : repair & control your name or brand reputation online. Huntington Beach : Swell Marketing, 2016. 274 s. ISBN 9781519762252. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. Katalóg veľtrhov a výstav v Slovenskej republike 2016. Bratislava : Slovenská obchodná a priemyselná komora, 2015. 69 s. ISBN 978-80-89105-62-5. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
  8. PEARCE, Sarah. Online reputation : your most valuable asset in a digital age. Edited by Kaitlyn Shiels. [S.l.] : House of Words Publishing, 2015. 155 s. ISBN 9780473341541. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. Katalóg veľtrhov a výstav v Slovenskej republike 2015. Bratislava : Slovenská obchodná a priemyselná komora, 2014. 66 s. ISBN 978-80-89105-59-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  10. KABÁTEK, Aleš - LOŠŤÁKOVÁ, Olga. Obchodní a manažerská prezentace. Praha : GRADA, 2010. 205 s. ISBN 978-80-247-3344-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.