Výsledky vyhľadávania
- Záujem je o komerčné budovy vo vyššom štandarde. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2024. ISSN 1336-2348, 2024, roč. 22, č. 7, s. 14-15.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 247 KB z IP adresy SEK po prihlásení - KAPITÁN, Peter. Čo sa stalo s trendmi z obdobia pandémie. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 76, (2024.
- DANIELOVÁ, Katarína. Kam pôjdeme „flexiť“? Správanie tínedžerov v nákupných centrách v Bratislave. In Sociológia : časopis pre otázky sociológie. - Bratislava : Sociologický ústav SAV, 2024. ISSN 0049-1225, 2024, roč. 56, č. 1, s. 57-81.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.6 MB z IP adresy SEK po prihlásení - Pandémia (po)zmenila zákaznícke správanie. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2022. ISSN 1336-2348, 2022, roč. 20, č. 3, s. 44-45.
- Investorov poháňa e-commerce. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2021. ISSN 1335-2008, 2021, roč. 26, č. 2, s. 22-23.
- MALATINSKÝ, Adam - LUKÁŠ, Luděk. Proaktívna činnosť požiarnej ochrany pre mäkké ciele. In Krízový manažment : vedecko-odborný časopis Fakulty bezpečnostného inžinierstva Žilinskej univerzity v Žiline. - Žilina : Fakulta bezpečnostného inžinierstva Žilinskej univerzity v Žiline, 2021. ISSN 1336-0019, 2021, roč. 20, č. 2, s. 5-15.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 656.6 KB verejne dostupné - Išla im karta, korona všetko zvrátila. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2020. ISSN 1335-2008, 2020, roč. 25, č. 6, s. 12-13.
- KRIŽAN, František - HENCELOVÁ, Petra - BILKOVÁ, Kristína. Ako často a ako dlho nakupujú spotrebitelia v nákupných centrách v Bratislave? Prístup koncentrických zón. In Mezinárodní kolokvium o regionálních vědách 2019 (MUNI ECON 2019). Mezinárodní kolokvium o regionálních vědách 2019 (MUNI ECON 2019) : sborník příspěvků z XXII. mezinárodního kolokvia, 12.–14. června 2019, (Velké Bílovice , Česko). - Brno : Masarykova univerzita, 2019. ISBN 978-80-210-9268-6, s. 314-322.
- Väčší vyhráva. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2018. ISSN 1335-2008, 2018, roč. 23, č. 4, s. 6-7.
- PETRÁŠOVÁ, Michaela. Slováci sú nároční zákazníci. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2018. ISSN 1335-2008, 2018, roč. 23, č. 4, s. 10-11.