Výsledky vyhľadávania
- DAŇO, Ferdinand - TRŠKA, Viliam. Vybrané spôsoby na zefektívnenie distribučnej činnosti. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 83-86.
- DAŇO, Ferdinand - TRŠKA, Viliam. Proces outsourcingu a strategické rozhodovanie. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732, marec 2005, roč. 4, č. 1, s. 16-22.
- DAŇO, Ferdinand. Proces outsourcingu. In DAŇO, Ferdinand et al. Marketingové poradenstvo a outsourcing ako metódy na skvalitnenie podnikovej činnosti : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie k vedeckému projektu VEGA 1/1232/04. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2005. ISBN 80-225-2111-6, s. 43-48.
- HANULÁKOVÁ, Eva. Vybrané poradenské metódy a techniky. In DAŇO, Ferdinand et al. Marketingové poradenstvo a outsourcing ako metódy na skvalitnenie podnikovej činnosti : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie k vedeckému projektu VEGA 1/1232/04. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2005. ISBN 80-225-2111-6, s. 8-14.
- KITA, Jaroslav. Prieskum trhu ako nástroj získavania poznatkov pre poradenské služby univerzít výrobným podnikom. In DAŇO, Ferdinand et al. Marketingové poradenstvo a outsourcing ako metódy na skvalitnenie podnikovej činnosti : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie k vedeckému projektu VEGA 1/1232/04. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2005. ISBN 80-225-2111-6, s. 28-42.
- KITA, Pavol. Prínosy a riziká outsourcingu. In DAŇO, Ferdinand et al. Marketingové poradenstvo a outsourcing ako metódy na skvalitnenie podnikovej činnosti : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie k vedeckému projektu VEGA 1/1232/04. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2005. ISBN 80-225-2111-6, s. 49-59.
- VOKOUNOVÁ, Dana. Proces zmeny. In DAŇO, Ferdinand et al. Marketingové poradenstvo a outsourcing ako metódy na skvalitnenie podnikovej činnosti : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie k vedeckému projektu VEGA 1/1232/04. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2005. ISBN 80-225-2111-6, s. 20-27.
- DAŇO, Ferdinand - TRŠKA, Viliam. Outsourcing marketingu ako súčasť podnikateľskej stratégie firmy. In Firma a konkurenční prostředí 2005 : mezinárodní vědecká konference, Brno 3. - 4. března 2005. - Brno : Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brne, Provozně ekonomická fakulta, 2005, s. 126-131. VEGA 1/1233/04 Marketingové poradenstvo a outsourcing ako metódy na skvalitnenie podnikovej činnosti.