Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 11  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0006975 xpca^"
  1. MIKLOŠÍK, Andrej. E-marketing ako integrálna súčasť marketingu vysokej školy. Recenzenti Štefan Žák, Andrej Hriciga. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 186 s. [11,66 AH]. ISBN 978-80-225-3748-3. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 4]
  2. RICHTEROVÁ, Kornélia et al. Úvod do výskumu trhu. Recenzovali Dagmar Lesáková, Margita Mesárošová, Radek Tahal. 1. vyd. Bratislava : Sprint 2, 2013. 315 s. [21,93 AH]. Economics. VEGA 1/0418/11. ISBN 978-80-89393-95-4. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. [Počet ex. : 12, z toho voľných 0, prezenčne 6, dĺžka fronty rezervácií 1]
  3. JURÍK, Pavol. Komparatívna analýza centralizovaného a distribuovaného spracovania dát. In Mladá veda AIESA 2012 – Participácia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov na budovaní spoločnosti založenej na vedomostiach : zborník [príspevkov] : VIII. medzinárodná vedecká konferencia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov konaná pod záštitou dekana Fakulty hospodárskej informatiky prof. Ing. Michala Fendeka, PhD. : Bratislava 9. novembra 2012. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3546-5, s. [1-5].
    článok

    článok

  4. CHOCHOLATÁ, Michaela. Metóda vnútorného bodu a jej využitie na riešenie úloh lineárneho programovania. In Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. - Bratislava : Fakulta hospodárskej informatiky, 2012. ISSN 1336-3514, 2012, roč. 10, č. 2, s. 35-46. VEGA 1/0595/11. 1/0595/11, VEGA, Analýza hospodárskych cyklov v ekonomikách eurozóny (so zreteľom na špecifiká slovenskej ekonomiky) s využitím ekonometrických a optimalizačných metód.
    článok

    článok

  5. VILČEKOVÁ, Lucia - VOKOUNOVÁ, Dana. Využitie škál pri výskume imidžu VEGA č. 1/0418/11. In IV. Mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků; Karviná 4. listopadu 2011. - Karviná : Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné SU v Opavě, [2011]. ISBN 978-80-7248-711-0, s. 426-435.
    článok

    článok

  6. LIESKOVSKÁ, Vanda. Výskum trhu : meranie postojov. Prednáškový kurz č. 7. Košice : [Podnikovohospodárska fakulta EU], 2009.
  7. LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana. Multidimenzionálne škálovanie a pozičné mapy ako jeden z nástrojov na určenie trhovej pozície značky. In EDAMBA 2007 : 10. medzinárodná vedecká konferencia : zborník prác doktorandov : Nové Zámky, apríl 2007. - Nové Zámky : SECOS, 2007. ISBN 978-80-225-2380-6, s. 200-207.
    článok

    článok

  8. PACÁKOVÁ, Viera - SODOMOVÁ, Eva. Viacrozmerné škálovanie v marketingových analýzach. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2004. ISSN 1336-1732, jún 2004, roč. 3, č. 2, s. 57-62.
    článok

    článok

  9. PACÁKOVÁ, Viera - UHROVÁ, Iveta. Multidimenzionálne škálovanie v marketingu poisťovní. In Výpočtová štatistika : zborník príspevkov. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2004. ISBN 80-88946-38-7, s. 94-100.
    článok

    článok

  10. GAZDA, Vladimír - KOŘENÝ, Karel - VÝROST, Tomáš. O zlyhaní tradičného škálovania štandardnej odchýlky výnosností kapitálových aktív. In Finance a úvěr : Czech journal of economics and finance. - Praha : UK Praha, Fakulta sociálních věd, 2004. ISSN 0015-1920, 2004, roč. 54, č. 7-8, s. 325-334. Dostupné na : <http://journal.fsv.cuni.cz/storage/980_s_325_334.pdf>
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.