Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 20  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0008460 xpca^"
  1. SIVÁK, Rudolf et al. Slovník znalostnej ekonomiky. Vedecká redakcia Anetta Čaplánová; redakcia hesiel v anglickom jazyku Daniela Breveníková. Bratislava : Sprint dva, 2011. 414 s. [40,28 AH]. Economics. ISBN 978-80-89393-45-9. [Počet ex. : 5, z toho voľných 1, prezenčne 4]
  2. HORŇÁKOVÁ, Lucia. Spoločenská zodpovednosť ako nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti firiem. In Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5, s. 37-45.
    článok

    článok

  3. HORŇÁKOVÁ, Lucia. Globalizácia, internacionalizácia, koncentrácia - súčasná etapa vývoja obchodu v spojitosti s teóriou gate-keeper. In MEKON' 10 : seznam příspěvků [z mezinárodní konference]. - Ostrava : Faculty of Economics VŠB - Technical University of Ostrava, 2010. ISBN 978-80-248-2165-8, s. [1-8].
    článok

    článok

  4. HORŇÁKOVÁ, Lucia - MICHALKOVÁ, Lucia. Uplatnenie princípov spoločenskej zodpovednosti v praxi zahraničných obchodných reťazcov. In Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : CD s recenzovanými příspěvky. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010. ISBN 978-80-7318-922-8, s. [1-7].
    článok

    článok

  5. MICHALKOVÁ, Lucia - HORŇÁKOVÁ, Lucia. Databázový marketing. In Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3, s. 432-436.
    článok

    článok

  6. Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. Kolektív autorov ; zost. Lucia Horňáková, Mária Vasiľová. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 117 s. IGM 2316069/10. ISBN 978-80-225-3124-5. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  7. HORŇÁKOVÁ, Lucia - RUBANINSKÁ, Kamila - MICHALKOVÁ, Lucia. Zásady podnikateľskej etiky a jej uplatnenie v obchode. In Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8, s. 19-25. IGM 2316069/10.
    článok

    článok

  8. HORŇÁKOVÁ, Lucia. Dodávateľsko-odberateľské vzťahy a polemika k ich súčasnému stavu v SR a EÚ. In Manažment znalostí - dôležitý produktívny faktor podniku 21. storočia : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2847-4, s. 54-59.
    článok

    článok

  9. HORŇÁKOVÁ, Lucia. Spracované výsledky prieskumu nákupných podmienok obyvateľov Slovenska v roku 2007. In Vedecká rozprava k téme "Trh, obchod a individuálna spotreba" : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/3760/06 v redakcii Kristíny Viestovej. - Košice : PHF v Košiciach, 2008. ISBN 978-80225-2633-3, s. 74-81.
    článok

    článok

  10. HORŇÁKOVÁ, Lucia. Vzťahy medzi dodávateľmi a obchodnými reťazcami na slovenskom trhu. In 4. ročník mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : CD s recenzovanými příspěvky. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. ISBN 978-80-7318-664-7.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.