Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0008607 xpca^"
  1. Udržateľný marketing a udržateľná spotreba III : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. Dana Vokounová a kol., zostavil Andrej Miklošík ; recenzenti Naděžda Klabusayová, Helena Labská, Eva Hanuláková. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. CD-ROM [101 s., 5,05 AH]. VEGA 1/0418/11. ISBN 978-80-225-3652-3. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  2. Udržateľný marketing a udržateľná spotreba IV : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. Dana Vokounová a kol., zostavil Andrej Miklošík ; recenzenti Naděžda Klabusayová, Helena Labská, Eva Hanuláková. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. CD-ROM [73 s., 3,65 AH]. VEGA 1/0418/11. ISBN 978-80-225-3681-3. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  3. VOKOUNOVÁ, Dana. Správanie a hodnoty & zodpovednosť. Recenzovali: Dagmar Lesáková, Naděžda Klabusayová. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 127 s. [6,35 AH]. ISBN 978-80-225-3763-6. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  4. Udržateľný marketing a udržateľná spotreba II : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. Dana Vokounová a kol., zostavil Andrej Miklošík ; recenzenti: Naděžda Klabusayová, Helena Labská, Eva Hanuláková. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. CD-ROM [89 s.]. VEGA 1/0418/11. ISBN 978-80-225-3487-1. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  5. Udržateľný marketing a udržateľná spotreba (1) : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. Dana Voukounová a kol. ; zostavil Andrej Miklošík. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. CD-ROM [123 s.]. VEGA 1/0418/11. ISSN 978-80-225-3279-2. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. [Počet ex. : 3, z toho voľných 3, prezenčne 0]
    elektronická kniha

    elektronická kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.