Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 25  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0009347 xcla^"
  1. ŠVEHLÁKOVÁ, Bronislava. Komunikácia - pracovný nástroj manažmentu školy : komunikačné zručnosti a nenásilná komunikácia. In Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre školy a školské zariadenia. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2020. ISSN 1336-9849, 2020, roč. 15, č. 6, s. 7-10.
    článok

    článok

  2. SZEJNIUK, Aleksandra. Management 4. 0. – Requirements, Challenges, Development Trends. In Verejná správa a spoločnosť : [vedecký časopis]. - Košice : Fakulta verejnej správy Univerzity Pavla Jozefa Šafárika, 2019. ISSN 1335-7182, 2019, roč. 20, č. 2, s. 73-82.
    článok

    článok

  3. POLIAČIKOVÁ, Eva. Vybrané nástroje key account managementu v podniku. In Slovenské hospodárstvo v kontexte tohtoročných výziev a príležitostí : zborník vedeckých príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4335-4, s. 92-99 CD-ROM.
    článok

    článok

  4. NEUWIRTHOVÁ, Magda. Multikulturní problémy ve firemní kultuře. In Ekonomika a management : vědecký časopis Fakulty podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze. - Praha : Podnikohospodářská fakulta VŠE v Praze. ISSN 1802-8934, 2012, č. 3, s. 1-11.
    článok

    článok

  5. URIGA, Ján. Kultúra a výkonnosť : vzťah, ktorý sa firme oplatí podporovať. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151, 2011, č. 6-7, s. 52-54.
    článok

    článok

  6. BURÁK, Emil. Presvedčivá biznis komunikácia. In Eurobiznis : mesačník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : Versa Media, 2011. ISSN 1336-393X, 2011, roč. 11, č. 1-2, s. 66-67.
    článok

    článok

  7. ĎURKOVÁ, Katarína. Interpretácia vybraných oblastí vplyvu organizačnej kultúry. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 97-100.
    článok

    článok

  8. URBAN, Jan. Jaké jsou nejčastější bariéry v podnikové komunikaci. In Finanční management. - Praha : Economia, 2010. ISSN 1214-9292, Září 2010, roč. 7, č. 6, s. 48-50.
    článok

    článok

  9. OBERHAUSER, Anton. Firemná komunikácia v turbulentných časoch láka aj personalistov: ako z nevýhody urobiť výhodu? In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2010. ISSN 1335-1729, 1/2010, roč. 15, zoš. 56, s. 40-41.
    článok

    článok

  10. ZELENÝ, Milan. Bez komunikácie to nejde. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151, 2010, č. 2, s. 12-14.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.