Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 16  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0009350 xkni^"
  1. PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2. zcela přepracované vydání. Praha : GRADA Publishing, 2019, dotisk 2021. 328 s. ISBN 978-80-271-0787-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  2. POLIAČIKOVÁ, Eva. Marketing : vybrané kapitoly. Banská Bystrica : BELIANUM, 2017. 141 s. ISBN 978-80-557-1231-4. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  3. RAFAJOVÁ, Andrea. Zvuky v reklamě. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2017. 343 s. ISBN 978-80-7380-673-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. MARÁKOVÁ, Vanda. Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2016. 166 s. Ekonómia. ISBN 978-80-8168-394-7. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  5. MARÁKOVÁ, Vanda - ŠIMOČKOVÁ, Ivana. Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom ruchu. Recenzenti: Anna Križanová, Jaroslav Ďaďo. Banská Bystrica : BELIANUM. Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2015. 209 s. Studia oeconomica, 51. ISBN 978-80-557-1066-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  6. KARLÍČEK, Miroslav - KRÁL, Petr. Marketingová komunikace : jak komunikovat na našem trhu. Praha : Grada Publishing, 2011. 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  7. FRIANOVÁ, Viera. Aktuálne prístupy k riešeniu marketingovej komunikácie v podnikoch služieb : dizertačná práca. Škol. Štefan Majtán. Bratislava, 2010. 133 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  8. PŘIKRYLOVÁ, Jana - JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing, 2010. 303 s. Expert. ISBN 978-80-247-3622-8. [Počet ex. : 6, z toho voľných 3, prezenčne 3]
  9. JANECH, Juraj. Informačná funkcia obalov ako súčasť marketingového komunikačného mixu : dizertačná práca. Škol. Alica Lacková. Bratislava, 2009. 169 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  10. Transformacyjne public relations a media masowe. Redaktor naukowy Krzysztof Gołata. Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, 2009. 131 s. Zeszyty naukowe, 114. ISBN 978-83-7417-384-1. ISSN 1689-7374. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.