Výsledky vyhľadávania
- HELMOVÁ, Milena. Účinné stratégie a taktiky pre obchodné rokovanie. Recenzenti: Hana Borsuková, Eva Janíčková. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 106 s. [5,88 AH]. ISBN 978-80-225-3608-0. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 4]
- ADAMCOVÁ, Silvia. Linguistische Fachbegriffe. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 70 s. [2,585 AH]. ISBN 978-80-225-3165-8. [Počet ex. : 11, z toho voľných 7, prezenčne 4]
- HAŠKOVÁ, Alena et al. Terminologicky glosár : lingvistika a didaktika. Recenzovali: Eva Malá, Věra Janíková... [et al.]. 1. vydanie. Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2010. 166 s. [8,3 AH]. ISBN 978-80-8094-640-1.
- KUNOVSKÁ, Ingrid. Úloha médií vo vyučovaní interkultúrnych reálií : dizertačná práca. Škol. Hana Borsuková. Bratislava, 2009. 175 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]