Výsledky vyhľadávania
- KOPŠOVÁ, Zuzana. Vzdelávanie spotrebiteľov - návrh kampane pre vybranú skupinu populácie : diplomová práca. Školiteľ: Ľubica Knošková. Bratislava, 2022. 74 s.
- BILKOVÁ, Simona. Spotrebiteľské vnímanie nových energetických štítkov vybraných domácich elektrospotrebičov : diplomová práca. Školiteľ: Ľubica Knošková. Bratislava, 2022. 69 s.
- KSEŇAK, Ľubomír. Vplyv minimalizmu na udržateľný rozvoj : diplomová práca. Školiteľ: Ľubica Knošková. Bratislava, 2022. 77 s.
- HARMANOVÁ, Lucia. Vnímanie rôznych spôsobov prezentácie environmentálnych vlastností produktov : diplomová práca. Školiteľ: Ľubica Knošková. Bratislava, 2022. 57 s.
- OBRUCH, Andrii. Spotrebiteľské vnímanie nových energetických štítkov vybraných domácich elektrospotrebičov : diplomová práca. Školiteľ: Ľubica Knošková. Bratislava, 2022. 73 s.
- RYBÁROVÁ, Veronika. Význam uplatňovania marketingovej stratégie v organizáciách so zavedeným systémom manažérstva : diplomová práca. Školiteľ: Ľubica Knošková. Bratislava, 2022. 88 s.
- ONDEČKOVÁ, Rebeka. Využitie inovatívnych marketingových nástrojov v obchodnej spoločnosti zameranej na recykláciu : diplomová práca. Školiteľ: Ľubica Knošková. Bratislava, 2021. 87 s.
- HORVÁTH, Roland. Zvyšovanie konkurencieschopnosti prostredníctvom ekoinovácií : diplomová práca. Školiteľ: Ľubica Knošková. Bratislava, 2021. 76 s.
- KRAJČÍK, Michal. Kvalita produktov a jej vnímanie spotrebiteľmi : diplomová práca. Školiteľ: Ľubica Knošková. Bratislava, 2021. 73 s.
- BÚZEK, Branislav. Hodnotenie kvality produktov a jeho využitie v marketingovej komunikácii : diplomová práca. Školiteľ: Ľubica Knošková. Bratislava, 2021. 89 s.