Výsledky vyhľadávania
- ANDERSON, David R. Statistics for business and economics. 2. ed. London : Thomson Learning, 2010. 904 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- ANDERSON, David R. Statistics for business and economics. London : Thomson Learning, 2007. 904 s. ISBN 978-1-84480-313-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- LEE-DAVIES, Linda. Developing work and study skills : with IT skills section by Susan Bailey. London : Thomson, 2007. xxvi, 402 s. ISBN 978-1-84480-225-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- Revenue management and pricing: case studies and applications. Edited by Ian Yeoman and Una McMahon-Beattie. London : Thomson, 2007. 216 s. ISBN 978-1-84480-062-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
- MANKIW, N. Gregory - TAYLOR, Mark P. Economics. London : Thomson, 2006. xxxii, 830 s. ISBN 1-84480-133-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- BRANCH, Alan E. Export practice and management. 5th ed. London : Thomson Learning, 2006. xvi, 656 s. ISBN 1-84480-081-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- YESHIN, Tony. Advertising. London : Thomson, 2006. xxvii, 465 s. ISBN 1-84480-160-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- LITTLE, Edward - MARANDI, Ebi. Relationship marketing management. London : Thomson Learning, 2003, dotlač 2005. 236 s. ISBN 1-86152-931-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 0]
- SHONE, Anton - PARRY, Bryn. Successful event management : a practical handbook. 2nd ed. London : Thomson, 2004. 246 s. ISBN 978-1-84480-076-6. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
- WIT, Bob de - MEYER, Ron. Strategy : process, content, context : an international perspective. 3rd ed. London : Thomson, 2004. xxiv, 957 s. ISBN 1-86152-964-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]