Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 19  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0010445 xpca^"
  1. KITA, Jaroslav et al. Marketing : praktikum. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008, dotlač 2009. 164 s. [6,997 AH]. ISBN 978-80-225-2564-0. [Počet ex. : 13, z toho voľných 12, prezenčne 1]
  2. KARASOVÁ, Katarína. Spoločenská zodpovednosť obchodu. In 4. ročník mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : CD s recenzovanými příspěvky. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. ISBN 978-80-7318-664-7.
    článok

    článok

  3. ORESKÝ, Milan. Lexikón obchodu. In Doprava a logistika : odborný mesačník vydavateľstva Ecopress. - Bratislava : ECOPRESS, 2007. ISSN 1337-0138, Marec 2007, roč. 2, č. 3, s. 50. Recenzia na: Lexikón obchodu (1) : trh, obchod, tovar / Kristína Viestová a kolektív. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. - ISBN 80-225-2131-0.
    článok

    článok

  4. KARASOVÁ, Katarína. Čo nakupuješ slovenský spotrebiteľ? In Eurobiznis : mesačník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : Versa Media, 2007. ISSN 1336-393X, Február 2007, roč. 7, č. 2, s. 52-53.
    článok

    článok

  5. KARASOVÁ, Katarína. Vybrané makroekonomické funkcie obchodu. In Vedecká rozprava k téme "Súčasné trendy v obchode a v spotrebe" : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/3760/06 v redakcii Kristíny Viestovej. - Bratislava : [Katedra marketingu OBF EU], 2007. ISBN 978-80-225-2414-8, s. 77-85.
    článok

    článok

  6. KARASOVÁ, Katarína. Funkcie obchodu z makroekonomického pohľadu. In Mladá veda 2007 : medzinárodná vedecká konferencia mladých vedeckých pracovníkov a doktorandov na tému: Ekonomika a manažment. - Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2007. ISBN 978-80-8069-970-3, s. 442-447.
    článok

    článok

  7. KARASOVÁ, Katarína. Vzťah kultúry, umenia a obchodu. In Merkúr 2007 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2007. ISBN 978-80-225-229-08, s. 313-319. VEGA 1/3760/06 "Trh, obchod a individuálna spotreba".
    článok

    článok

  8. KARASOVÁ, Katarína. Maloobchod v podmienkach znalostnej ekonomiky. In Znalostní ekonomika : trendy rozvoje vzdělávání, vědy a praxe. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007. ISBN 978-80-7318-646-3.
    článok

    článok

  9. KARASOVÁ, Katarína. Spotrebiteľ a elektronický obchod. In Mladá věda '06 : sborník z mezinárodní konference studentů doktorského studia. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica, 2007. ISBN 978-80-245-1318-8, s. 237-243. VEGA 1/3760/06 "Trh, obchod a individuálna spotreba".
    článok

    článok

  10. VIESTOVÁ, Kristína - ŠTOFILOVÁ, Jana - KARASOVÁ, Katarína. Spoločenská zodpovednosť podniku ako nástroj marketingu? In Festive scientific conference on the occasion of 15th anniversary of the establishment of Faculty of Business and Management Brno University of Technology : international conference, Brno, 12.-14. September 2007. - Brno : University of Technology. Faculty of Business and Management, 2007.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.