Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 19  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0010844 xcla^"
  1. DEMKO, Jaroslav - ČERNÁ, Ľubica. Manažérske systémy a Slovenská národná akreditačná služba (SNAS). In Posolstvo Jána Pavla II. 2016 : „súčasné výzvy a trendy v...“. Medzinárodná vedecká konferencia. Posolstvo Jána Pavla II. 2016 : „súčasné výzvy a trendy v...“ : zborník z [9.] medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v dňoch 21. – 22. apríla 2016 v Poprade. - Ružomberok : VERBUM - vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2016. ISBN 978-80-561-0369-2, s. 205-212 CD-ROM.
    článok

    článok

  2. JELEŇOVÁ, Natália - ČERNÁ, Ľubica. Vývoj vybraných mzdových ukazovateľov v Slovenskej republike a v krajinách V4. In Forum statisticum Slovacum : vedecký recenzovaný časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2014. ISSN 1336-7420, 2014, roč. 10, č. 2, s. 51-56.
    článok

    článok

  3. DUDÁŠ-PAJERSKÁ, Erika. Guerilla marketing – príležitosť pre malé podniky? In Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. - Ružomberok : VERBUM, 2014. ISBN 978-80-561-0143-8, s. 50-55.
    článok

    článok

  4. CHOCHOLÁKOVÁ, Anna. Content marketing – marketingová výzva pre rok 2014. In Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. - Ružomberok : VERBUM, 2014. ISBN 978-80-561-0143-8, s. 64-69.
    článok

    článok

  5. ČARNOGURSKÝ, Karol. Marketing mimovládnych neziskových organizácií. In Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. - Ružomberok : VERBUM, 2014. ISBN 978-80-561-0143-8, s. 16-25.
    článok

    článok

  6. VYHNAL, Petr. Profilovanie a vymedzenie pojmu "sociálna sieť". In Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. - Ružomberok : VERBUM, 2014. ISBN 978-80-561-0143-8, s. 199-211.
    článok

    článok

  7. DIAČIKOVÁ, Anna. Product placement v marketingovom komunikačnom mixe. In Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. - Ružomberok : VERBUM, 2014. ISBN 978-80-561-0143-8, s. 34-44.
    článok

    článok

  8. ROJÍK, Stanislav - FULNEČKOVÁ, Pavlína. Systémy regionálního značení potravin v České republice. In Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. - Ružomberok : VERBUM, 2014. ISBN 978-80-561-0143-8, s. 169-175.
    článok

    článok

  9. ČERNÁ, Ľubica. Strieborná ekonomika - nová ekonomická príležitosť. In Týždeň vedy a umenia na Pedagogickej fakulte Katolíckej univerzity v Ružomberku 2013 : zborník prednášok z Týždňa európskej vedy : Ružomberok 11. 11. - 17. 11. 2013. - Ružomberok : VERBUM, 2013. ISBN 978-80-561-0091-2, s. 350-359 CD-ROM.
    článok

    článok

  10. ČERNÁ, Ľubica. NEETs - "Not in Employment, Education or Training". In Týždeň vedy a umenia na Pedagogickej fakulte Katolíckej univerzity v Ružomberku 2013 : zborník prednášok z Týždňa európskej vedy : Ružomberok 11. 11. - 17. 11. 2013. - Ružomberok : VERBUM, 2013. ISBN 978-80-561-0091-2, s. 394-302 CD-ROM.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.