Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 61  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0011432 xpca^"
  1. ČIRČOVÁ, Vanda - STOVÍČEK, Filip - ČERŇANOVÁ, Lucia. Learning in Digital Environment – Competencies (Knowledge, Skill, Attitude). In Ekonomika, financie a manažment podniku XVII.. Medzinárodná konferencia. Ekonomika, financie a manažment podniku XVII. : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5125-0, s. 41-50. I-23-102-00.
    článok

    článok

  2. BOLEK, Vladimír. The Barriers to Acquisition and Development of Hard Skills in Digital Literacy. In ICERI 2023. 16th Annual International Conference of Education, Research and Innovation. ICERI 2023 : Conference Proceedings. - Valencia : IATED, 2023. ISBN 978-84-09-55942-8. ISSN 2340-1095, pp. 4044-4051. VEGA 1/0662/23.
    článok

    článok

  3. MIŠÚTOVÁ, Mária - MIŠÚT, Martin. The Didactic Effectiveness Verification of the Teaching Model That Uses an Innovative E-Learning Module. In International Conference on Education and New Learning Technologies. EDULEARN23 : 15th Annual International Conference on Education and New Learning Technologies. - Palma : IATED, 2023. ISBN 978-84-09-52151-7. ISSN 2340-1117, pp. 6276-6281. KEGA 004STU-4/2022.
    článok

    článok

  4. BOLEK, Vladimír - ROMANOVÁ, Anita. Motivational Factors for Increasing Digital Competence and Information Literacy of University Students. In International Conference on Education and New Learning Technologies. EDULEARN23 : 15th Annual International Conference on Education and New Learning Technologies. - Palma : IATED, 2023. ISBN 978-84-09-52151-7. ISSN 2340-1117, pp. 2253-2261. VEGA 1/0662/23.
    článok

    článok

  5. LUKÁČ, Jozef. Digitálna gramotnosť ako ju (ne)poznáme. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2022. ISSN 1336-7137, 2022, roč. 18, č. 1, s. 22-28 online.
    článok

    článok

  6. SCHMIDT, Peter et al. Rozvoj digitálneho občianstva. In Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISSN 1339-987X, 2022, roč. 20, č. 1, s. 50-60 online.
    článok

    článok

  7. SÁNCHEZ VIZCAÍNO, María Carmen. Es efectivo el videoclip para desarrollar una conciencia crítica en la clase de L2/LE? In Visual Literacy and Digital Communication : The Role of Media in New Educational Practices. - Granada : Comares, 2022. ISBN 978-84-1369-424-5, pp. 221-236 online.
    článok

    článok

  8. POLONYOVÁ, Simona. Vzdelávanie dospelých v EÚ a hlavné výzvy v reakcii na pandémiu Covid-19. In Lifelong Learning : [Journal of Lifelong Learning]. - Brno : Institute of Lifelong Learning. ISSN 1805-8868, 2021, vol. 11, no. 1, pp. 75-95 online. VEGA 1/0367/17.
    článok

    článok

  9. MAIEROVÁ, Eva. Plagiarism in Tertiary Education and Digital Media. In Jazyk v kultúre - kultúra v jazyku. vedecká konferencia. Jazyk v kultúre - kultúra v jazyku : zborník z vedeckej konferencie. - Trnava : Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku, 2021. ISBN 978-80-972278-7-6, s. 75-83 online.
    článok

    článok

  10. PASIAR, Ladislav. Digitálna, informačná gramotnosť a kritické myslenie v prípadových štúdiách. In Pohledy na středoškolského učitele odborných předmětů : kolektivní monografie. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, 2020. ISBN 978-80-87570-48-7, s. 147-156 online. KEGA 005EU-4/2019.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.