Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 57  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0011432 xpca^"
  1. SÁNCHEZ VIZCAÍNO, María Carmen. Es efectivo el videoclip para desarrollar una conciencia crítica en la clase de L2/LE? In Visual Literacy and Digital Communication : The Role of Media in New Educational Practices. - Granada : Comares, 2022. ISBN 978-84-1369-424-5, pp. 221-236 online.
    článok

    článok

  2. LUKÁČ, Jozef. Digitálna gramotnosť ako ju (ne)poznáme. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2022. ISSN 1336-7137, 2022, roč. 18, č. 1, s. 22-28 online.
    článok

    článok

  3. SCHMIDT, Peter et al. Rozvoj digitálneho občianstva. In Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISSN 1339-987X, 2022, roč. 20, č. 1, s. 50-60 online.
    článok

    článok

  4. POLONYOVÁ, Simona. Vzdelávanie dospelých v EÚ a hlavné výzvy v reakcii na pandémiu Covid-19. In Lifelong Learning : [Journal of Lifelong Learning]. - Brno : Institute of Lifelong Learning. ISSN 1805-8868, 2021, vol. 11, no. 1, pp. 75-95 online. VEGA 1/0367/17.
    článok

    článok

  5. MAIEROVÁ, Eva. Plagiarism in Tertiary Education and Digital Media. In Jazyk v kultúre - kultúra v jazyku. vedecká konferencia. Jazyk v kultúre - kultúra v jazyku : zborník z vedeckej konferencie. - Trnava : Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku, 2021. ISBN 978-80-972278-7-6, s. 75-83 online.
    článok

    článok

  6. PASIAR, Ladislav. Digitálna, informačná gramotnosť a kritické myslenie v prípadových štúdiách. In Pohledy na středoškolského učitele odborných předmětů : kolektivní monografie. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, 2020. ISBN 978-80-87570-48-7, s. 147-156 online. KEGA 005EU-4/2019.
    článok

    článok

  7. ANTALOVÁ, Mária - LABUDOVÁ, Viera. The Importance of Digital Competitiveness and Human Capital for Economic Growth. In Digital Economy and Digital Society. - Katowice : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach, 2019. ISBN 978-83-952000-6-9, pp. 223-233. VEGA 1/0770/17.
    článok

    článok

  8. HRDLIČKOVÁ, Zuzana. Promoting Media, Information and Reading Literacy Through a Business Communication E-Course. - Registrovaný: Web of Science. In DisCo 2018: Overcoming the Challenges and Barriers in Open Education. International Conference. DisCo 2018: Overcoming the Challenges and Barriers in Open Education : Proceedings of the 13th International Conference, Microsoft Prague, June 25 - 26, 2018 (Prague, Czech Republic). - Prague : Centre for Higher Education Studies, 2018. ISBN 978-80-86302-83-6, pp. 178-198 online. KEGA 015EU-4/2017.
    článok

    článok

  9. DANKOVÁ, Lenka. Index digitálnej ekonomiky v EÚ a digitálna gramotnosť. In Journal of Innovations and Applied Statistics : vedecký internetový časopis. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2018. ISSN 1338-5224, 2018, roč. 8, č. 2, s. 5-11 online.
    článok

    článok

  10. VESELKOVÁ, Alexandra. Vzdelávací systém z hľadiska gramotnosti žiakov a dospelých. In Súčasný pohľad na otázky inflácie/deflácie a ochrany práv duševného vlastníctva : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018]. ISBN 978-80-225-4555-6, s. 187-196 CD-ROM. VEGA 1/0393/16, VEGA 1/0975/15.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.