Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 8  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0011926 xkni^"
  1. SOLOMON, Michael R. et al. Marketing : Real People, Real Decisions. 3rd European Edition. Harlow : Pearson, 2019. 586 s. ISBN 978-1-292-22719-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. SOLOMON, Michael R. Consumer Behavior : Buying, Having, and Being. 12th Edition. Harlow : PEARSON, 2018. 623 s. Always Learning. ISBN 978-1-292-15310-0. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  3. SOLOMON, Michael R. Consumer Behavior : Buying, Having, and Being. 12th Edition. Hoboken : Pearson, 2017. 601 s. ISBN 978-0-13-413025-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. SOLOMON, Michael R. Konsumentenverhalten. Übersetzung: Ute Schulz ... [et al.]. 11. aktualisierte Auflage. Hallbergmoos : PEARSON, 2016. 501 s. Always Learning. ISBN 978-3-86894-256-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  5. SOLOMON, Michael R. et al. Consumer behaviour : a European perspective. 4th ed. Harlow : FT Prentice Hall/Pearson Education, 2010. 700 s. ISBN 978-0-273-71726-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. SOLOMON, Michael R. - MARSHALL, Greg W. - STUART, Elnora W. Marketing očima světových marketing manažerů. Překlad: Vladimír Paulíny. Brno : Computer Press, 2006. vi, 572 s. Business books. ISBN 80-251-1273-X. [Počet ex. : 4, z toho voľných 0, prezenčne 4]
  7. SOLOMON, Michael R. Consumer behavior : buying, having and being. 7th ed. Upper Saddle River : Pearson/Prentice Hall, 2006. xviii, 654 s. ISBN 0-13-218694-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. SOLOMON, Michael R. Comportement du consommateur. 6e éd. Paris : Pearson Education, 2005. 586 s. ISBN 978-2-7440-7135-5. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.