Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 14  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0014170 xknid^"
  1. JANČOV, Vladimír. Využitie marketingového mixu v podnikateľskom subjekte : diplomová práca. Školiteľ: Kamila Rubaninská. Bratislava, 2011. 67 s.
    kniha

    kniha

  2. ŽILAVÁ, Martina. Virálny marketing a jeho využitie na Slovensku : diplomová práca. Školiteľ: Kamila Rubaninská. Bratislava, 2011. 73 s.
    kniha

    kniha

  3. KÖBÖLOVÁ, Micheala. Komunikačný mix vybranej cestovnej kancelárie : bakalárska práca. Školiteľ: Kamila Rubaninská. Bratislava, 2011. 51 s.
    kniha

    kniha

  4. JAKUBIS, Ivan. Elektronický obchod spoločnosti Natur-Net s.r.o. : diplomová práca. Školiteľ: Kamila Rubaninská. Bratislava, 2011. 86 s.
    kniha

    kniha

  5. BUCHOVÁ, Ivana. Merchandising - Stratégie rozmiestnenia tovaru v maloobchode : diplomová práca. Školiteľ: Kamila Rubaninská. Bratislava, 2011. 81 s.
    kniha

    kniha

  6. DANEKOVÁ, Zuzana. Marketing Slovenska ako turistickej destinácie v Európe : bakalárska práca. Školiteľ: Kamila Rubaninská. Bratislava, 2011. 54 s.
    kniha

    kniha

  7. KRAJKOVIČ, Maroš. Marketing Slovenska ako turistickej destinácie v Ázii : bakalárska práca. Školiteľ: Kamila Rubaninská. Bratislava, 2011. 59 s.
    kniha

    kniha

  8. BARTOŠOVÁ, Veronika. Product placement a jeho využitie na Slovensku : diplomová práca. Školiteľ: Kamila Rubaninská. Bratislava, 2011. 75 s.
    kniha

    kniha

  9. GAŠPAR, Ondrej. História, súčasnosť a budúcnosť marketingu na internete : diplomová práca. Školiteľ: Kamila Rubaninská. Bratislava, 2011. 62 s.
    kniha

    kniha

  10. DAŠKO, Marcel. Meranie účinnosti sponzoringu v spoločnosti Slovnaft, a.s. : bakalárska práca. Škol. Kamila Rubaninská. Bratislava, 2009. 54 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.