Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 17  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0015940 xpca^"
  1. ŠTEFKO, Róbert et al. Základy marketingu. Recenzovali: Jaroslav Kita, Jaroslav Ďaďo, Jiří Kern. 1. vyd. Prešov : Bookman, 2012. 415 s. [20,75 AH]. ISBN 978-80-89568-07-9.
  2. JURKOVÁ, Jana. Vybrané aspekty marketingových aplikácií v špecifických podmienkach vysokoškolskej praxe : dizertačná práca. Škol. Vanda Lieskovská. Košice, 2009. CD-ROM. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  3. LIESKOVSKÁ, Vanda et al. Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente : záverečná správa za celú dobu riešenia projektu VEGA 1/0493/08 : doba riešenia 01/2008 - 12/2009. Košice, 2009. [13 s.]. VEGA 1/0493/08. 1/0493/08, VEGA, Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente.
  4. JURKOVÁ, Jana. Obchodné podnikanie a jeho postavenie na trhu vysokoškolského vzdelávania. In Výskumno-vedecké aktivity katedier zameraných na marketing a obchod s dôrazom na Obnoviteľné zdroje energie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Košice : Katedra marketingu PHF EU, 2008. ISBN 978-80-225-2580-0.
    článok

    článok

  5. JURKOVÁ, Jana. Vybrané aspekty marketingu v kontexte systému vzdelávania SR. In Scientia Iuventa 2008 : proceedings of reviewed papers from international scientific conference of PhD. students. - Banská Bystrica : Matej Bel University, Faculty of Economics, 2008. ISBN 978-80-8083-582-8.
    článok

    článok

  6. JURKOVÁ, Jana. Súčasný stav využívania obnoviteľných zdrojov energie v podmienkach Slovenskej republiky. In Energeticko-politické smerovanie vo využívaní OZE v krajinách strednej a východnej Európy : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 5.-7.12.2007, Zemplínska Šírava. - Bratislava : Ekonóm, 2008. ISBN 978-80-225-2496-4, s. 221-226.
    článok

    článok

  7. NIMRICHTEROVÁ, Jana - JURKOVÁ, Jana. Aplikácia princípov kvality v marketingovom manažmente univerzít. In Acta oeconomica Cassoviensia : vedecký časopis. - Košice : PHF EU Košice, 2008. ISSN 1337-6020, 2008, roč. 1, č. 2, s. 114-125. VEGA 1/0493/08. 1/0493/08, VEGA, Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente.
    článok

    článok

  8. LIESKOVSKÁ, Vanda et al. Implementácia marketingových teórií do činností vybraných slovenských univerzít ako predpoklad konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania v integrujúcej sa Európe : záverečná správa za celú dobu riešenia projektu VEGA 1/2555/05 : doba riešenia 01/2005 - 12/2007. Košice, 2008. [30 s.]. VEGA 1/2555/05. 1/2555/05, VEGA, Implementácia marketingových teórií do činností vybraných slovenských univerzít ako predpoklad konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania v integrujúcej sa Európe.
  9. JURKOVÁ, Jana. Marketing na trhu vysokoškolského vzdelávania Slovenskej republiky. In Mezinárodní Baťova doktorandská konference : 3. ročník mezinárodní Baťovy doktorandské konference. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007. ISBN 978-80-7318-529-9.
    článok

    článok

  10. JURKOVÁ, Jana. Vybrané aspekty konkurencieschopnosti regiónov Slovenskej republiky. In Regio 2007: konkurenceschopnost podniků, měst a regionů : zborník recenzovaných príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2007. ISBN 978-80-7043-633-2, s. 200-205. VEGA 1/2555/05. 1/2555/05, VEGA, Implementácia marketingových teórií do činností vybraných slovenských univerzít ako predpoklad konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania v integrujúcej sa Európe.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.