Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 10  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0016140 xpca^"
  1. MAJTÁN, Štefan - FRIANOVÁ, Viera. Uplatnenie marketingovej koncepcie v manažmente štátnej vysokej školy ako reflexia na požiadavky súčasnej praxe. In Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza III. : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3555-7, s. 201-212 [CD-ROM].
    článok

    článok

  2. MAJTÁN, Štefan - FRIANOVÁ, Viera. Trendy vývoja v marketingovej komunikácii. In Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3284-6, s. 51-60. VEGA 1/0385/10. 1/0385/10, VEGA, Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia.
    článok

    článok

  3. MAJTÁN, Štefan - FRIANOVÁ, Viera. Marketingová komunikácia podnikov cestovného ruchu - tvorba a optimalizácia komunikačného mixu. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV, 2011. ISSN 0013-3035, 2011, roč. 59, č. 2, s. 178-193. VEGA 1/4579/07. 1/4579/07, VEGA, Diagnostikovanie hodnotových vzťahov a trhových aktivít v podniku.
    článok

    článok

  4. MAJTÁN, Štefan - FRIANOVÁ, Viera. Inovačné trendy v marketingovej komunikácii - výsledky prieskumu v podnikoch cestovného ruchu v regióne Liptova. In Innowacje w zarządzaniu przedsiębiorstwem oraz instytucjami sektora publicznego. - Katowice : Wydawnictvo Akademii Ekonomicznej w Katowicach, 2010. ISBN 978-83-7246-527-6, s. 295-302.
    článok

    článok

  5. MAJTÁN, Štefan - FRIANOVÁ, Viera. Rozhodovanie o výbere marketingových komunikačných nástrojov s podporou programu Expert choice. In Ekonomika a management organizací - výzkum, výuka a praxe : recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference. - Brno : Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta, 2010. ISBN 978-80-210-5273-4, s. 311-316. VEGA 1/0385/10. 1/0385/10, VEGA, Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia.
    článok

    článok

  6. FRIANOVÁ, Viera. Outsourcingom k rastu efektívnosti podnikania. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2009 : medzinárodná vedecká konferencia Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave Dr. h. c. prof. Ing. Rudolfa Siváka, PhD. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2009. ISBN 978-80-225-2808-5.
    článok

    článok

  7. MAJTÁN, Štefan - FRIANOVÁ, Viera. Prístupy k riešeniu marketingovej komunikácie vo sfére služieb. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1336-3301, 2009, roč. 6, č. 2, s. 25-40.
    článok

    článok

  8. MAJTÁN, Štefan - FRIANOVÁ, Viera. Výsledky prieskumu marketingovej komunikácie vo vybraných podnikoch cestovného ruchu. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2009 : medzinárodná vedecká konferencia Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave Dr. h. c. prof. Ing. Rudolfa Siváka, PhD. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2009. ISBN 978-80-225-2808-5. VEGA 1/4579/07. 1/4579/07, VEGA, Diagnostikovanie hodnotových vzťahov a trhových aktivít v podniku.
    článok

    článok

  9. FRIANOVÁ, Viera. Prieskum marketingovej komunikácie v podnikoch cestovného ruchu na Liptove. In Ekonomika, financie a manažment podniku III. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2009. ISBN 978-80-225-2851-1. VEGA 1/4579/07. 1/4579/07, VEGA, Diagnostikovanie hodnotových vzťahov a trhových aktivít v podniku.
    článok

    článok

  10. FRIANOVÁ, Viera. Účinnosť a efektívnosť marketingovej komunikácie podniku služieb. In Ekonomika, financie a manažment podniku II. : vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu (pri príležitosti 55. výročia vzniku fakulty). - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2008. ISBN 978-80-225-2628-9. VEGA 1/4579/07. 1/4579/07, VEGA, Diagnostikovanie hodnotových vzťahov a trhových aktivít v podniku.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.