Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0018287 xpca^"
  1. MAJTÁN, Štefan - ŠTOFANIKOVÁ, Martina. Marketingová konkurenčná výhoda - spôsoby jej získavania. - Registrovaný: Web of Science. In Aktuálne problémy podnikovej sféry : zborník vedeckých prác [z medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava 17. 5. 2012]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3427-7, s. 290-297. VEGA 1/0038/12.
    článok

    článok

  2. MAJTÁN, Štefan - ŠTOFANIKOVÁ, Martina. Súčasné trendy v konkurenčných stratégiách (prieskum stavu v slovenských malých a stredných podnikoch). In Ekonomika a řízení podniku ve 21. století : sborník recenzovaných příspěvků z 1. mezinárodní vědecké konference : 12. - 13. září 2012, Ostrava. - Ostrava : Katedra podnikohospodářská Ekonomické fakulty VŠB - Technická univerzita Ostrava : Katedra managementu Ekonomické fakulty VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2012. ISBN 978-80-248-2768-1, [S. 1-10 ].
    článok

    článok

  3. ŠTOFANIKOVÁ, Martina. Stratégie získavania a udržiavania konkurenčnej výhody malých a stredných podnikov na Slovensku : dizertačná práca. Školiteľ: Štefan Majtán. Bratislava, 2011. 128 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  4. ŠTOFANIKOVÁ, Martina. Guerilla marketing - nová forma marketingovej komunikácie - stratégia získania konkurenčnej výhody pre malé a stredné podniky. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2009 : medzinárodná vedecká konferencia Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave Dr. h. c. prof. Ing. Rudolfa Siváka, PhD. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2009. ISBN 978-80-225-2808-5, s.
    článok

    článok

  5. ŠTOFANIKOVÁ, Martina. Obraz ženy v reklame. In Ekonomika, financie a manažment podniku II. : vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu (pri príležitosti 55. výročia vzniku fakulty). - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2008. ISBN 978-80-225-2628-9.
    článok

    článok

  6. ŠTOFANIKOVÁ, Martina. Medzinárodný marketing a potreba marketingového plánovania. In Ekonomika, financie a manažment podniku I. : vedecká konferencia doktorandov. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2007. ISBN 978-80-225-2417-9.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.