Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 13  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0019169 xpca^"
  1. HVIZDOVÁ, Eva, ml. [Manažment ľudských zdrojov]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 15, s. 488-489. Recenzia na: Manažment ľudských zdrojov / Viera Čihovská, Mária Hasprová, Monika Matušovičová. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. - ISBN 978-80-225-3021-7.
    článok

    článok

  2. ČIHOVSKÁ, Viera - HASPROVÁ, Mária - MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Manažment ľudských zdrojov. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 226 s. [13,378 AH]. VEGA 1/025/08. ISBN 978-80-225-3021-7. [Počet ex. : 9, z toho voľných 7, prezenčne 2]
  3. MIŽIČKOVÁ, Ivana. Možnosti rozvoja marketingu ziskových a neziskových organizácií v dôsledku ich spolupráce - výsledky prieskumu. In Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2717-0, s. 49-58.
    článok

    článok

  4. MIŽIČKOVÁ, Ivana. Fundraising ... vedeli ste ? In Efekt : časopis pre efektívne riadenie mimovládnej organizácie. - Bratislava : 1. Slovenské neziskové servisné centrum, 2009. ISSN 1336-3344, 2009, roč. 7, č. 1, s. 15-16.
    článok

    článok

  5. KITA, Jaroslav et al. Marketing : praktikum. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008, dotlač 2009. 164 s. [6,997 AH]. ISBN 978-80-225-2564-0. [Počet ex. : 13, z toho voľných 12, prezenčne 1]
  6. MIŽIČKOVÁ, Ivana. Word of mouth marketing - nízkonákladová koncepcia ako šitá na mieru neziskovkám. In Efekt : časopis pre efektívne riadenie mimovládnej organizácie. - Bratislava : 1. Slovenské neziskové servisné centrum, 2008. ISSN 1336-3344, 2008, roč. 6, č. 6, s. 12.
    článok

    článok

  7. MIŽIČKOVÁ, Ivana. Súčasný stav personálneho zabezpečenia ako súčasti marketingového mixu v organizáciách neziskového sektora SR. In Mladá veda 2008 : Bratislava, 28.11.2008. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], [2008]. ISBN 978-80-225-2786-6, s. 286-291. Projekt č. 2316063/08.
    článok

    článok

  8. MIŽIČKOVÁ, Ivana. Analýza vybraných ukazovateľov Slovenskej republiky ako úvod do spoznávania jej sociálneho marketingového prostredia. In Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5, s. 262-266. VEGA 1/0251/08. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.
    článok

    článok

  9. MIŽIČKOVÁ, Ivana. Cause related marketing ako efektívne partnerstvo ziskového a neziskového sektora. In Scientia Iuventa 2008 : proceedings of reviewed papers from international scientific conference of PhD. students. - Banská Bystrica : Matej Bel University, Faculty of Economics, 2008. ISBN 978-80-8083-582-8.
    článok

    článok

  10. MIŽIČKOVÁ, Ivana. Cause related marketing ako win/win partnerstvo ziskového a neziskového sektora. In Efekt : časopis pre efektívne riadenie mimovládnej organizácie. - Bratislava : 1. Slovenské neziskové servisné centrum, 2008. ISSN 1336-3344, 2008, roč. 6, č. 5, s. 16-17.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.